پیش بینی وضع  اقتصاد  ایرانِ ۱۴۰۰ در ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری”

لست سکند

در شماره جدید ماهنامه دنیای سرمایه‌گذاری ضمن چاپ گفت‌وگوی اختصاصی مهندس عزت‌الله ضرغامی، نامزد مستقل ریاست جمهوری، از سوی جمعی از کارشناسان و صاحب‌نظران، وضعیت اقتصاد ایران طی سال ۱۴۰۰ در حوزه‌های مختلف تولید، صنعت، بازرگانی و بازار سرمایه مورد پیش‌بینی قرار گرفته است.

در صفحات آغازین پنجاه و دومین شماره این نشریه، گزیده‌ای از پیام نوروزی مقام معظم رهبری با عنوان “شکوفایی اقتصاد کشور با تحقق شعار سال 1400” منتشر شده و در بخش اقتصاد کلان نیز دیدگاه‌های برخی از متخصصان در مورد اقتصاد کشور به بحث و بررسی گذاشته شده است. در ادامه این بخش مهندس ضرغامی، بر ضرورت توجه به صنایع کوچک و متوسط در راستای تحقق اقتصاد مردم‌نهاد تاکید کرده و ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز، فرسایشی شدن مذاکرات برجام را آسیبی برای اقتصاد کشور می داند. یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با موضوع “بیم و امیدهای اقتصاد ایران در سال 1400” و مهدی کریمی تفرشی با عنوان “راه دشوار اقتصاد ایران در سال جاری” از دیگر مطالب منتشرشده در این بخش است.

در بخش پرونده ویژه این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با علی فراهانی مجد، رییس هیات مدیره شرکت فولاد اطلس گلستان با موضوع “توسعه اقتصادی با حمایت از نخبگان و تولیدکنندگان” و احمد مجیدی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران با عنوان “افزایش 6 درصدی تولید آلومینیوم شرکت آلومینیوم ایران در سال جهش تولید” به چاپ رسیده است. گزارشی از عملکرد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با موضوع “شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، پیشگام در تکمیل زنجیره تولید” و نیز یادداشتی از حمید اسدی، مدیرمسئول ماهنامه دنیای سرمایه‌گذاری با عنوان “چشم‌انداز صنعت فولاد ایران در سال 1400” از دیگر مطالب منتشرشده در این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای انرژی پنجاه و دومین شماره از این ماهنامه مصاحبه‌هایی با سعید سه‌دهی، مدیرعامل شرکت سیبا با موضوع “توسعه صنعت نفت و گاز با افزایش ارتباطات بین‌المللی”، رضا پدیدار، مدیرعامل گروه آیسکو با عنوان “نوآوری، توسعه و خلق ثروت؛ حاصل اعتماد به بخش خصوصی” و روح‌الله آهنگران، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی نفت و گاز همراه پوشش با موضوع “تقویت توانمندی‌های داخلی در گروی توجه ویژه مسئولان” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای خودرو نیز گفت‌وگوهایی با مهدی نظری، مدیرعامل شرکت صنعت آفرین ماهان با عنوان”سیاست‌های حمایت از تولید، خوب اجرا نمی‌شوند”، امیرحسین جلالی، مدیرعامل شرکت ایسکرا با موضوع “رشد تولید، شرط رسیدن به توسعه اقتصادی” و علی منتظمی، مدیرعامل شرکت فولادفام با عنوان “عدم تامین پایدار مواد اولیه و کمبود نقدینگی، معضل اصلی تولیدکنندگان” انجام شده است.

راز آسمان پایتخت

در بخش دنیای صنعت پنجاه و دومین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با سعید توکلی، مدیرعامل شرکت مدیریت صادرات سمیر با موضوع “سهم ناچیز ایران از بازار کشورهای همسایه”، مرضیه شفاپور، دبیر کارگروه ساماندهی مُد و لباس با عنوان “صنعت مد و لباس در انتظار تحول فرهنگی-اقتصادی”، جلال رجبی، مالک برند پیراهن جوانان با موضوع “توجه به کیفیت و قیمت، عامل موفقیت در تولید” و علیرضا کرمی، مدیرعامل شرکت آیفوم با عنوان “کیفیت، شرط ماندگاری در بازارهای هدف” منتشر شده و همچنین گزارشی با موضوع “آینده مبهم گردشگری ایران در سایه بی‌توجهی دولت” از دیگر مطالب این بخش است.

در بخش اقتصاد بازار این نشریه، گفت‌وگوهایی با عباسعلی حقانی‌نسب، رییس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف با عنوان”رشد 40 درصدی بازار سرمایه در سال جاری”، بلال مدحج، مدیرعامل شرکت شبکه علمی غرب آسیا با موضوع “برای دیجیتالی شدن، نیازمند تغییر فرآیندهای کسب‌وکار هستیم” و همچنین گزارشی با عنوان”اسنپ دکتر، پوشش جدید بیمه درمان تکمیلی بیمه سامان” به چاپ رسیده است.

“آشنایی با شرکت‌های موفق گردشگری در دوران کرونا” و “معرفی ثروتمندان جهان در سال 2021” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

پنجاه و دومین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 96 صفحه با قیمت 50 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز