پیش بینی نرخ بیت کوین تا پایان سال 2023/ قیمت روز 25 مهرماه

بیت کوین امروز نیز در کانال 19 هزار دلاری به سر برد. هم اکنون نرخ بیت کوین نسبت به روز گذشته 4 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 19 هزار و 288 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود نوسان قیمتی بیت کوین عدم ثبات شرایط آن، اخیرا سایت کریپتو پولیتان اعلام کرده که میزان سرمایه ورودی به بازار جهانی رمزارزها تقویت شده و در حال حاضر شاهد یک روند صعودی در ارزش این بخش هستیم. بررسی روند قیمتی بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزهای معتبر بازار نشان می‌دهد که حرکت صعودی در بازار ارزهای دیجیتال به راه افتاده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته مقابل این گزارش‌ها و اطلاعات، پیش بینی‌هایی درباره افت بیشتر نرخ بیت کوین و رکود عمیق بازار رمزارزها مطرح شده است. تونی گینیا، تحلیلگر حوزه رمزارزها، بیان کرده که نرخ بیت کوین تا پایان ماه دسامبر به طور قابل توجهی کاهش خواهد داشت و بین محدوده 14 هزار تا 16 هزار دلاری نوسان پیدا خواهد کرد. اما این اتفاق با آغاز سال 2023 میلادی پایان پیدا خواهد کرد و بیت کوین وارد مرحله بازیابی قیمتی خواهد شد. به باور گینیا، نرخ بیت کوین طی سه ماهه نخست سال میلادی آینده 28 هزار تا 30 هزار دلار رشد قیمتی را تجربه خواهد کرد.

آریاک سفر

طبق پیش بینی‌های این تحلیلگر بازار رمزارزها، بیت کوین مجددا در آغاز ماه ژوئن 2023 افت قیمتی زیادی را تجربه خواهد کرد و احتمالا تا کانال 12 هزار دلاری عقب نشینی خواهد داشت. اما تا پایان سال 2023 و اوایل 2024 بازیابی قیمتی خواهد داشت و به مرز 26 هزار و 500 هزار دلاری خواهد رسید.

کسب اطلاعات بیشتر درباره رمزارزها با اوکی اکسچنج

افرادی که با توجه به تحلیل‌های مختلف، شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها مناسب می‌بینند باید از درگاه معتبری نسبت به این موضوع اقدام کنند. درگاه‌هایی که سابقه کاری مناسب داشته و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

بیشتر از 100 پشتیبان آنلاین به صورت دو شیفت در اوکی اکسچنج به سوالات کاربران پاسخ داده و مشکلات آن‌ها را رفع می‌کنند. افرادی که تازه کار هستند و می‌خواهند قبل از انجام هر معامله‌ای اطلاعات بیشتری درباره ارز دیجیتال مورد نظر خود به دست آورند، کافی است به وبلاگ و آکادمی اوکی اکسچنج سر بزنند. تمامی اطلاعات و اخبار مرتبط رمزارزها در این دو بخش از اوکی اکسچنج موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز