پیش بینی ریزش قیمت بیت کوین تا محدوده 46 هزار دلاری

لست سکند

قیمت بیت کوین همچنان در حال پیشروی است و اکنون در محدوده 57 هزار و 401 دلار قرار دارد. نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز گذشته رشد 2 هزار و 707 دلاری داشته است. با این رشد قیمتی سریع، تحلیلگران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال می‌گویند که احتمالا بیت کوین اصلاح سنگینی در پیش دارد.

به گزارش کاماپرس، در خصوص روند حرکت قیمتی بیت کوین، کارشناسان پیش بینی‌هایی را ارائه داده‌اند. به گفته امیر بیات، کارشناس بازارهای مالی، بازار بیت کوین اکنون در شرایط حساسی به سر می‌برد و احتمال اصلاح بازار بعد از این رشد تا محدوده 46 هزار دلاری هم وجود دارد.

با افزایش شدید قیمت بیت کوین، ارزش تراکنش‌های انجام شده در شبکه آن هم رشد زیادی داشته و طی هفته گذشته به بالاترین سطح روزانه خود رسیده است. طبق اعلام شرکت کوین متریکس، ارزش تراکنش‌های روزانه شبکه بیت کوین در تاریخ 6 اکتبر به بالاترین میزان رسید و 31 میلیارد دلار اعلام شد. این مقدار 40 برابر ارزش تراکنش‌های روزانه شبکه بیت کوین را نسبت به اوایل سال 2020 نشان می‌دهد. اما این مقدار از هفته گذشته تاکنون ریزش داشته است.

راز آسمان پایتخت

بیت کوین 100 هزار دلاری امکان پذیر است؟

بیات معتقد است احتمال 100 هزار دلاری شدن بیت کوین وجود دارد البته در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند سقف تاریخی قبلی خود، یعنی محدوده 60 هزار دلاری، را به زودی بشکند. در این صورت 100 هزار دلاری شدن این رمزارز تا پایان سال 2021 چندان دور از ذهن نیست.

کسانی که تمایل به سرمایه گذاری در بازار بیت کوین با ریسک کمتر دارند، بهتر است در بالای سقف تاریخی این رمزارز اقدام کنند. چون تا زمانی که بیت کوین نتواند در محدوده قیمتی 64 هزار دلاری قرار بگیرد، احتمال اصلاح سنگین آن همواره وجود دارد. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به هفته گذشته 17 درصد رشد پیدا کرده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز