پیشنهاد کتاب ؛ به مناسبت نمایشگاه کتاب تهران / 31 اردیبهشت

با وجود تعطیلی یک روزه نمایشگاه کتاب امسال به خاطر آلودگی هوا، ساعت پایان کار آن همچنان طبق اعلام اولیه، ساعت 20 امشب، 31 اردیبهشت ماه خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سی و سومین نمایشگاه کتاب که در دو بخش حضوری و مجازی روز 20 اردیبهشت افتتاح شد و بخش حضوری آن، امروز ساعت 20 شامگاه به کار خود پایان خواهد داد. اما بخش مجازی این نمایشگاه مدت فعالیت خود را برای دو روز دیگر تمدید کرده است. به این ترتیب علاقمندان تا ساعت 24 روز دوم خرداد 1401 فرصت دارند از نمایشگاه مجازی کتاب امسال دیدن و خرید کنند. در ادامه با 8 کتاب جذاب در زمینه‌های مختلف کسب و کار، بازاریابی محتوایی، سیاست و رمان آشنا خواهید شد.

پیشنهادهای بیشتر برای خرید کتاب و مطالعه:

آریاک سفر

1- با چرا شروع کنید

نویسنده: سایمون سینک

مترجم: علیرضا خاکساران

ناشر: آموخته

در این کتاب می‌آموزید علت کارهایتان را بدانید؛ حتی اگر صرفا با خودتان رقابت کنید، می‌توانید در هر عرصه‌ای منحصربفرد باشد و مشتریان وفاداری پیدا کنید.

2- ملی کردن و غرامت

نویسنده: محمد علی موحد

ناشر: کارنامه

نویسنده در این اثر نتایج پژوهش خود درباره مصادره یا ملی کردن نفت می‌پردازد که برای فعالان حوزه حقوق و البته پژوهشگران و علاقمندان به اقتصاد و سیاست جالب توجه است.

3- از کودتا تا انقلاب

نویسنده: غلامرضا نجاتی

ناشر: رسا

در این کتاب با مستندات یک دوره 25 ساله از تاریخ ایران آشنا می‌شوید؛ از علل شکست نهضت ملی، مقاومت در برابر رژیم کودتا و … تا عوامل شکست برنامه‌های رفورم شاه و در نهایت انقلاب.

4- در آمریکا

نویسنده: سوزان سانتاگ

مترجم: نلوفر صادقی

ناشر: برج

داستان کتاب در اواسط قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد که گروهی لهستانی‌ هنردوست از لهستان تحت‌اشغال روسیه به آمریکا مهاجرت می‌کنند و به این ترتیب ستاره‌ای وارد دنیای بازیگری می‌شود.

5- زنان زندگی‌ام

نویسنده: ایزابل آلنده

مترجم: سعید متین

ناشر: برج

نویسنده بزرگ این کتاب از پیوندش با فمینیسم تحت تاثیر زنان الهام‌بخش و تأثیرگذار زندگی‌اش، از کودکی تا امروز، با آمیزه‌ای از شوخ‌طبعی، شفافیت و دانایی یاد می‌کند.

6- عربستان از درون

نویسنده: رابرت لیسی

مترجم: محمدعلی عسگری

ناشر: کویر

اثر حاضر با نگاه به پادشاهان، نهادهای دینی، لیبرال‌ها، افراطیون و نقش هرکدام در اداره عربستان، مروری کلی بر تاریخ کشور دارد و در فصل تازه‌ای به تاریخ جدید عربستان هم نگاهی می‌اندازد.

7- لایبنیتس؛ نوشته‌های سیاسی

نویسنده: گاتفرید ویلهلم لایبنیتس

مترجم: هیمن برین

ناشر: روزبهان

در این کتاب سعی شده رئوس کلی فلسفه سیاسی لایبنیتس به صورت مواجهه مستقیم با چند متن سیاسی از این نویسنده به تصویر کشیده شود.

8- بازاریابی محتوایی

نویسنده: الکساندر لئون مک فی

مترجم: مسعود فرهمند

ناشر: تاچارا

در این کتاب نویسنده به بررسی 50 گام موثر برای کسب و کارها و صاحبان برند می‌پردازد که با کمک‌شان می‌توانند در جذب مشتری و افزایش فروش موفق شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : آموختهانتشارات تاچاراانتشارات رساانتشارات روزبهانکویرنشر برجنشر کارنامه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز