پیراهن تیم ملی را کدام شرکت ایرانی می‌ دوزد؟

لست سکند

پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 مشخص شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، صبح روز گذشته با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال و مجید ساعدی‌فر، لباس اول و دوم تیم به همراه پیراهن دروازه‌بانی تیم ملی به نمایندگان فیفا ارائه شد. بعد از بررسی فیفا نسبت به استانداردهای مورد نظر، طراحی لباس تیم ملی که توسط برند مروژ انجام شده بود مورد تایید قرار گرفت.

برند مجید یا مروژ در سال 1383 توسط مجید ساعدی‌فر، فیزیوتراپ اسبق تیم ملی فوتبال در دوره برانکو ایوانکویج تاسیس شد. این برند با اهدافی همچون طراحی و تولید پوشاک با کیفیت ورزشی پا به عرصه گذاشت و تاکنون با بسیاری از تیم‌های ورزشی همکاری کرده است. البته این برند در راستای تولید تجهیزات ورزشی نیز قدم برداشته و به تازگی خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی  به این شرکت اضافه شده است.

سابقه همکاری برند مروژ با تیم‌های ورزشی

بنا بر اعلام شرکت مروژ، علاوه بر تیم‌های ملی فوتبال، والیبال و کشتی در داخل کشور، تیم‌های کشتی و والیبال ساحلی دیگر کشورها نیز در مسابقات المپیک و جهانی از این برند استفاده می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

از سابقه همکاری برند مروژ می‌توان به المپیک 2016 ریو اشاره کرد که ورزشکاران 35 کشور از پیراهن‌های این برند استفاده کردند. مروژ همچنین در المپیک توکیو نیز با بسیاری از ورزشکاران همکاری داشته است.

بسیاری از تیم‌های لیگ برتری نیز با این برند همکاری داشته‌اند که یکی از تیم‌های لیگ برتری که بیشترین همکاری را با برند مجید دارد، استقلال تهران است. در فصل جدید هم که از هفته قبل شروع شد سپاهان و ذوب آهن، با پیراهن‌های مجید راهی میادین شدند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : مجید شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز