پیام تسلیت میهن به مناسبت درگذشت محمدکریم فضلی

مجتمع صنایع غذایی میهن با صدور پیامی، درگذشت محمدکریم فضلی، بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ را تسلیت گفت.

به گزارش کاماپرس و بنابه اعلام مجتمع صنایع غذایی میهن، در متن این پیام آمده است: درگذشت شخصیت فرهیخته عرصه کارآفرینی و تولید ملی، زنده یاد استاد حاج محمد کریم فضلی را به فرزند برومندشان جناب آقای دکتر فضلی و اعضاء خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ و همه تلاشگران صنعت و کارآفرینی ایران، تسلیت عرض می نماییم. یاد و خاطره این شخصیت فرزانه که امروز سی هزار خانواده از نتایج زحمات ایشان بهره مند هستند، بی شک ماندگار و جاویدان خواهد بود.

محمدکریم فضلی که یکی از کارآفرینان برتر کشور بود، امروز جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. او متولد 7 اردیبهشت ۱۳۱۱ بود.

محمدکریم فضلی که بود؟

استاد حاج‌محمد کریم فضلی، بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و بزرگ‌ترین کارآفرین بخش خصوصی، متولد هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۱۱ هجری شمسی در شهر تویسرکان (استان همدان) بود و نخستین فعالیت اقتصادی خود را در حین تحصیل، نزد پدرش که از بازرگانان خوشنام و اهل فضل منطقه محسوب می‌شدند، آغاز کرد. این چهره ماندگار صنعتی همزمان با تولید و کارآفرینی عمری را در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی وحمایت از کودکان ایرانی سپری کرد و در کنار اقدامات گران‌قدر و اثرگذار در بخش صنعت و تولید، باقیات صالحات ارزشمندی از خود در عرصه نیکوکاری و رسیدگی به نیازمندان به یادگار گذاشت.

آریاک سفر

استاد حاج‌محمد کریم فضلی و مجموعه‌ای که ایشان بنا نهادند، به دلیل یک عمر فعالیت کارآفرینانه جوایز و تقدیرنامه‌های بسیاری کسب کرده‌اند؛ از جمله در سال ۱۳۸۴ لوح برترین کارآفرینان و کارفرمای نمونه کشور و در سال ۱۳۸۶ تندیس طلایی چهارمین جشنواره بین‌المللی اقتصاد سبز را دریافت می‌کنند.

انتخاب به عنوان کارآفرین نمونه از طرف وزارت صنایع، دریافت نشان طلای تحقیق و توسعه از سوی وزیر صنایع و معادن، دریافت لوح تقدیر صادرکننده نمونه کشور، و در عرصه مسوولیت‌های اجتماعی انعقاد تفاهم‌نامه حمایت گلرنگ از یونیسف به نفع کودکان ایرانی نیز از دیگر افتخارات ایشان است.

پایان پیام

مرتبط با : میهن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز