پژو 308 جدید با چراغ های ماتریکسی (ویدیو)

چراغ های تطبیقی که به نام چراغ های ماتریکسی نیز شناخته می شوند از تعداد زیادی ال ای دی کوچک و آینه تشکیل شده اند که به روش هایی پیچیده پرتو نور را کنترل می کنند. در سال 2013 و برای نخستین بار کمپانی آئودی در خودرو آئودی A8 این چراغ ها را به کار گرفت و امروز خودروسازان بیشتری به استفاده از آن ها تمایل پیدا کرده اند. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که پژو 308 جدید با چراغ های ال ای دی ماتریکسی و چراغ خطرهای ال ای دی سه وجهی را نمایش می دهد.

 

به گزارش کاماپرس، پژو 308 مدل 2022 از سبک و سیاقی منحصر به فرد و متفاوت بهره می برد، به گونه ای که بعضی از رقبا در برابرش زشت و ناپسند به نظر می رسند. چراغ های روزتاب و چراغ های ال ای دی در امتداد جلو پنجره گسترش یافته اند و خطوط منحنی زیادی روی بدنه آن دیده می شود، چراغ های عقب نیز حالتی سه وجهی به خودشان گرفته اند.

پژو 308 مدل 2023، خودرو چالاک و تیز و فرزی است و فرمانی نرم و پاسخگو دارد و به خاطر پایین بودن مرکز ثقل، از قدرت مانوردهی بالایی برخودار است و از این جهت نیز بر رقبایش برتری دارد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پژو 308 جدید با چراغ های ماتریکسی (ویدیو)

  1. دانا گفته:

    لطفا كشك وپياز داغش را خيلي اضافه نزنيد رقبايي مثل ائودي فولكس واگن تويوتا و…مدتهاست از اين طراحي هايي كه دمده شده فاصله گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز