پژو 207 پانوراما دنده اتومات 2 میلیون گران تر از دنده دستی

قیمت پژو 207 پانوراما اعلام شد، این خودروی اتومات فقط ۲ میلیون تومان از پژو ۲۰۷ دنده دستی گران تر است.

به گزارش کاماپرس، شرکت ایران خودرو در یکی دو روز گذشته برای کسانی که پژو ۲۰۷ اتومات را برای موعدل تحویل تابستان امسال ثبت نام کرده بودند، دعوت نامه ارسال کرده است. قیمت پژو ۲۰۷ اتومات در این دعوتنامه ۲۰۱ میلیون تومان تعیین شده است، با توجه به قیمت ۱۹۹ میلیون تومان مدل دنده دستی این خودرو، پژو ۲۰۷ اتومات فقط ۲ میلیون تومان گران تر است.

حالا پژو 207 پانوراما اتومات با قیمت ۲۰۱ میلیون تومانی بعد از دنا پلاس توربو و دنا پلاس توربو اتومات سومین خودرو این شرکت از نظر قیمت کارخانه است. البته گفته می شود احتمال افزایش قیمت این خودرو در سری های بعدی تحویلی وجود دارد.

۲۰۷ اتومات و گواهینامه اروپایی

به گفته احمد آقاجانی معمار مدیر پروژه محصول 207 پانوراما این خودرو موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد اروپایی (ECE) شده است. مطابق مدارک پروژه پانوراما، تست‌های ایمنی تصادف از جلو ،تصادف از پهلو ، مقاومت سقف و آزمون‌های شیشه‌های ایمنی و نصب آنها روی خودرو و ایمنی سرنشین در برخورد با قطعات داخل کابین با موفقیت انجام شده است.

آریاک سفر

۲۰۷ اتومات با سقف ضد گلوله

همچنین علاوه بر آزمون‌های خودرویی، تست‌های قطعات و مجموعه‌های به کار رفته در این خودرو، مطابق استاندارد و رویه های جاری در صنعت خودرو انجام شده است. مثلا فقط برای شیشه سقف ۱۸‌‌ تست مجزا از جمله آزمون‌های ضربه، برخورد سر و گلوله انجام شده است.

آقاجانی در این باره می گوید:« طراحی و قطعات به‌کار گرفته شده در سقف شیشه‌ای محصول پژو 207 مطابق با خودروهای اروپایی مجهز به سقف پانوراما است. شیشه‌های به‌کار رفته در سقف این محصول، در صورت باز بودن سایبان، گذر نور و انرژی را کنترل کرده و از افزایش زیاد دمای داخل کابین و ورود اشعه مضر فرابنفش به داخل خودرو جلوگیری می‌کند »

ظرفیت تولید خودروهای پانوراما حدود ۲۰۰ هزار دستگاه در سال است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز