پژو 207 با 4 ستاره کیفی همرده کیفیت برلیناس شد

بررسی تازه ترین ارزشیابی کیفی انجام شده توسط وزارت صنعت،معدن و تجارت حکایت از آن دارد که دو خودروی  پژو 207  و برلیانس اچ 230 با دریافت 4 ستاره از نظر کیفیت همرده شمرده شده اند.

به گزارش کاماپرس، رتبه بندی کیفیت کالاها و محصولات صنعتی خصوصا محصولاتی مثل خودرو یکی از روش های موثر و کارآمد  برای جذب متقاضیان و خریداران این محصولات در سراسر جهان است.

رتبه بندی کیفی خودروها در جهان چنان معیار پذیرفته شده و مورد قبولی قلمداد می شود که هم شرکت ها و هم متقاضیان خودرو با حساسیت فراوان کم و زیاد شدن ستاره های کیفی خودروهای تولیدی شرکت های مطرح را دنبال می کنند و این ستاره های کیفی را در انتخاب های خود تاثیرگذار می دانند.

در کشور ما هنوز نظام رتبه بندی کیفی محصولات خصوصا محصولات صنعتی از قبیل خودرو آنچنان که شایسته است توسعه نیافته و حتی در برخی موارد ارزشیابی های کیفی محصولات صنعتی و استانداردهای اعطا شده به کالاها نیز با انتقاداتی مواجه می شود.

پژو 207 همرده کیفیت برلیانس اچ 230 است؟

آریاک سفر

نتایج ارزشیابی کیفی اخیر خودروهای تولید داخل توسط وزارت صنعت که خودروها را به پنج سطح قیمتی تقسیم کرده و در هر سطح قیمت ، کیفیت خودروهای آن سطح را مورد ارزیابی قرار داده، نیز حاوی نکات قابل تاملی است که از آن جمله می توان به همرده شدن کیفیت دو خودروی پژو 207  و دناپلاس اشاره کرد.

اخبار مهم حوزه خودرو را بخوانید:

بنابه اعلام ایرنا در این ارزیابی، در سطح قیمتی چهار، خودروهای پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۷ اس.دی، دناپلاس از ایران‌خودرو و برلیانس اچ۲۳۰ شرکت پارس‌خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی کسب کرده و از نظر کیفیت هم رده شمرده شده اند.

شایان ذکر است در این رتبه بندی، رانا، پژو ۲۰۶ اس.دی، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران‌خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو ‌پارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار کالا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز