پژو 206 تیپ 2 و دنا در بازار چند؟

خودروهای پرطرفدار بازار در روز گذشته باز هم با کاهش قیمت روبرو بودند. تا جایی که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان معامله شد.

به گزارش کاماپرس، فعالان بازار خودرو معتقدند فعلا و با توجه به کاهش آرام و تدریجی قیمت دلار، قیمت خودرو هم آرام آرام در یک مسیر کاهشی حرکت می کند و بعید به نظر می رسد قیمتها تا پایان سال دوباره افزایش پیدا کند.

به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران بازار خودرو ۳۳ درصد کاهشی که آبان ماه اتفاق افتاد را حفظ کرده است، در ماه‌های اخیر پنج درصد نوسان داشته اما دوباره به قیمت خود بازگشته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

او درباره تداوم کاهش قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار می گوید:« تا پایان سال افزایش قیمت در حوزه خودرو نخواهیم داشت اما احتمال کاهش قیمت بیشتر است ولی همچنان به نوسانات قیمت ارز بستگی دارد. اگر نرخ ارز به کانال ۲۳ هزار تومان برسد، ۷ تا ۸ درصد قیمت خودرو نیز کمتر می شود.»

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX در بازار چند؟

روز گذشته قیمت بسیاری از خودروها تا 4 میلیون تومان نیز کاهش یافت که نشان می دهد بازار خودرو به یک دوره کاهشی دیگر وارد شده است.
در بازار دیروز، خودرو دنا با 4 میلیون تومان کاهش به 253 میلیون تومان رسید. سمند LX هم با کاهش 4 میلیونی 178 میلیون تومان قیمت داشت.

پژو 405 جی ال ایکس، پژو پارس دوگانه سوز و پژو 207 دنده ای هم هر یک 4 میلیون تومان ارزان شدند. قیمت پژو 207 دنده ای با این افت 276 میلیون تومان شد. پژو 206 تیپ 2 هم با 4 میلیون و 500 هزار تومان کاهش به قیمت 188 میلیون تومان رسید.

البته در گروه خودروهای سایپا هم کاهش قیمت در محدوده 2 میلیون تومان بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز