پژو 206 تیپ 2 صفر و کارکرده چند؟ قیمت 11 شهریور

طبق آمارهای جدول فروش خودرو، پژو ۲۰۶ بیشترین فروش را در بین خودروهای هاچ‌بک ایران دارد. حتی با گذشت سال‌های زیاد نیز این خودرو موفق شده‌است طرفداران خود را حفظ کند. یکی از تیپ‌های موجود در بازار که توسط ایران‌خودرو در خط تولید است، ۲۰۶ تیپ۲ است.

امروز پژو ۲۰۶ در همه تیپ‌های خود که در بازار موجود است دارای ثبات قیمت است. پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیز در هفته اخیر تغییر قیمت نداشته است. این خودرو در طول سال ۱۴۰۱ در حال گذراندن آرام‌ترین روزهای خود از لحاظ قیمتی است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۲۹۷ میلیون تومان برچسب قیمت خورده است. امروز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۵ مدل ۱۴۰۱ نیز در بازار ۳۵۵ میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر در مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز در بازار در دسترس است. خریدارانی که خودروی صفر می‌خواهند و هم‌زمان به‌ صرفه‌جویی پول خود نیز فکر می‌کنند، اغلب به سراغ این دو مدل خودرو ۲۰۶ تیپ۲ می‌روند.

امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۸۶ میلیون تومان است.

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۳۹۹ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب،  نیز با ۲۷۶ تومان می‌توان یافت.

 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

به دلیل قیمت‌های افسارگسیخته خودرو در چندین سال گذشته در بازار ایران، بسیاری از خریداران خودرو توان مالی برای خریدن خودرو نو ندارند. همین مسئله سبب شده است که بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم بسیار داغ باشد.

با نگاهی به سایت‌های فروش خودرو کارکرده می‌توان فهمید که خرید و فروش پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده نیز طرفداران بسیاری در بازار خودرو دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۹ با ۴۳ هزار کیلومتر کارکرد ۲۵۸ میلیون تومان برای فروش آگهی شده‌است. خودرو ۱۰ ماه بیمه دارد. بدون رنگ است و از لحاظ موتوری کاملا سالم است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۸ با ۴۲ هزارکیلومتر کارکرد ۲۴۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده‌است. سرویس‌های خودرو کامل انجام شده‌است. تسمه‌تایم و واتر پمپ یک هفته پیش نو شده‌اند و خودرو تا  بهمن‌ماه بیمه دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۵ با ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز   ۲۲۰ میلیون تومان آگهی شده‌است. به‌ گفته صاحب این خودرو سرویس‌های خودرو کامل انجام شده‌است و لاستیک‌های خودرو نیز نو شده‌اند.

می‌توان با نگاهی گذرا به سایت‌های فروش خودروهای ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده، این خودرو را با قیمت زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز پیدا کرد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۲ با ۲۵۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار ۹۴ میلیون تومان برچسپ قیمت خورده است. فروشنده بیان کرده است که خودرو ۸ ماه بیمه دارد و به‌دلیل زیبایی کاملا رنگ شده‌است.

انتهای پیام

مسعود جهاندیده

 

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز