پژو 206 تیپ 2 صفر و کارکرده باز هم گران‌تر شد/26 مهر

پژو206-کاماپرس

پس از اینکه پژو 206 تیپ 2 پس از چندین روز ثبات قیمت بالاخره روز گذشته یک میلیون تومان گران شد، امروز نیز این خودرو افزایش قیمت پیدا گرد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر می‌پردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار 309 میلیون و پانصد هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این خودرو نسبت به روز گذشته 500 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در دو مدل دیگر یعنی مدل‌های  ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار حضور دارد. همین موضوع سبب شده است که خریداران بتوانند با بودجه محدودتر خودروی صفر خریداری کنند.

امروز 26 مهرماه ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار 297 میلیون تومان قیمت دارد. این مدل ۲۰۶ تیپ ۲ نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر نیز نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است. پژو ۲۰۶ تیپ۲ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، 286 میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 206-کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

خریداران زیادی در بازار خودرو به دلیل مالی به سراغ خرید خودروهای صفر نمی‌روند. همین مسئله باعث شده است که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده رونق خاصی را در سال‌های اخیر تجربه کند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت مدل‌های متنوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده می‌پردازد.

در یکی از سایت‌‌های مربوط به خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل 1394 با 110 هزار کیلومتر کارکرد 209 میلیون تومان برای خریداران در دسترس است. خودرو هشت ماه بیمه دارد و دور رنگ است. هم‌چنین صاحب خودرو عنوان کرده است که حاضر است به خریدار نهایی تخفیف قابل ملاحظه‌ای بدهد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1391 با 200 هزار کیلومتر کارکرد 170 میلیون تومان آگهی فروش شده است. تمامی مصرفی‌های خودرو تعویض شده‌اند و موتور و گیربکس به‌تازگی تعمیر شده‌اند. هم‌چنین لاستیک‌ها 95 درصد هستند.

دیگر پژوی ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1390 با 252 هزار کیلومتر کارکرد 150 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. خودرو دور رنگ است و از لحاظ موتوری کاملا سالم است. شاسی جلو ضربه خورده است و خودرو 11 ماه بیمه دارد.

خریداران خودروی کارکرده با جست و جویی ساده در فضای اینترنت می‌توانند پژو 206 تیپ 2 را به مبلغ زیر 100 میلیون تومان نیز پیدا کنند.

پژو 206 تیپ 2 کارکرده مدل 1382 با 234 هزار کیلومتر کارکرد 93 میلیون تومان آگهی فروش شده است. خودرو تمام رنگ است و بیمه ندارد. هم‌چنین شاسی عقب ضربه خورده است و در بدنه مقداری خط و خش وجود دارد.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز