پژو 206 تیپ 2 و سمند در شیب تند ارزانی

رصد بازار نشان می دهد کاهش تدریجی قیمت خودرو همچنان ادامه دارد، تا جایی که قیمت پژو ۲۰ تیپ ۲ حدود ۹ درصد کمتر شده است.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو در هفته گذشته با ریزش قیمتها روبرو بود و بیشتر خودروهای پرطرفدار مثل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، سمند و پراید هاچ بک افت قیمت محسوسی را تجربه کردند. فعالان بازار خودرو معتقدند کاهش قیمت دلار در هفته گذشته نقش مهمی در افت محسوس قیمت خودرو داشته است.

ریزش دلار باعث شد در هفته گذشته بیشتر خودروها بین ۱ تا ۹ درصد افت قیمت داشته باشند. البته بیشترین افت قیمت نصیب پژو 206 تیپ 2 شد و این خودرو افت 9 درصدی را در تجربه کرد و با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان به فروش رسید.

پراید ۱۳۱ و ۱۱۱ در بازار چند؟

پراید 131 هفته گذشته با افت ۳/۶ درصدی نسبت به هفته گذشته 107 میلیون تومان قیمت داشت. قیمت پراید 111 هم بدون تغییر در بازار به 125 میلیون تومان رسید. با این اوصاف فعالان بازار پیش بینی می کنند قیمت پراید باز هم به ۱۰۰ میلیون تومان نزدیک می شود. قیمت تیبا ۲ معمولی نیز در بازار 127 میلیون تومان قیمت خورد که نسبت به هفته گذشته 3 درصد افت قیمت داشته است.

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ صندوق دار با چه قیمتی معامله می شود؟

پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 در هفته گذشته افت قیمت داشتند. البته مدل صندوقدار این خانواده تغییر قیمتی نداشت. براساس رصد بازار در هفته گذشته افت 9 درصدی پژو 206 تیپ 2 نسبت به هفته قبل ثبت شد و این خودرو در بازار 191 میلیون تومان قیمت خورد و تیپ 5 نیز با 0.7درصد افت در هفته سپری شده 253 میلیون تومان در بازار معامله شد.
پژو 206 صندوقدار هم در محدوده قیمتی 240 میلیون تومان قیمت خورد .

سمند LX چقدر افت قیمت داشت؟

قیمت سمند LX هم در هفته گذشته از افت قیمت بی نصیب نبود و با افت 2.1 درصد نسبت به هفته قبل در بازار با قیمت 181 میلیون تومان قیمت خورد. به گزارش اقتصاد نیوز، سمند lx با موتور EF7 نیز در هفته گذشته 201 میلیون تومان و سمندسورن هم 238 میلیون تومان در بازار معامله شدند و به ترتیب افت حدود یک درصدی و 0.8 درصدی قیمت برای این دو خودرو ثبت شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “پژو 206 تیپ 2 و سمند در شیب تند ارزانی

  1. زردشت گفته:

    به همین خیال باش چون آخرساله گرانترهم میشه.کل بازاررارصدکن تاببینی چه ارزون شده است همه چیزبیش از۲۰۰درصدگرانترشده است و….

    • مهدی گفته:

      همانطوری که دلار از 30 هزارتومان به 17 میلیون میرسه خودرو هم از 200 میلیون به 80 میلیون میرسه تا شماها باشید نخرید انبار کنید دولا پهنا به مردم بندازید

  2. مهدی گفته:

    این قیمت ها حالا حالاها باید بیاد پایین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نصبت به دریافتی کارمند و کارگر باید افزایش داده بشه در سه سال گذشته 97،98،99 حقوق کارمند و کارگر سالی 20%افزایش داشته در این سه سال میشه 60% پس خودرو هم باید سالی 20 درصد افزایش داشته باشه یعنی اگه یه پژو پارس سال 97 قیمتش 40 میلیون بود در حال حاضرباید به قیمت 64 میلیون به مصرف کننده فروخته بشه تازه قیمت بازار آزاد این قیمت هستش چون این خودرو هارو باید کارگر و کارمند بخره پس حالا حالاها این قیمتا خریدار نداره پا فشاری نکنید مردم همچین پولی به این خودرو ها نمیدن

  3. مهدی گفته:

    همانطوری که دلار از 30 هزارتومان به 17 میلیون میرسه خودرو هم از 200 میلیون به 80 میلیون میرسه تا شماها باشید نخرید انبار کنید دولا پهنا به مردم بندازید

  4. ناشناس گفته:

    چرا دارین بازار گرمی میکنید قیمت‌ها خیلی خیلی پایین‌تر از اینه به فرض مثال 206 تیپ 2 قیمت امروزش 167 شده که هیچ کس حاضر به خرید نیست

  5. حسین گفته:

    قیمت خودرو حتما خیلی خیلی پاینتر میاد و فقط صبوری کنید و به خودتون ضرر نزنید . مجبورند با جهان کنار بیان و نرخ دلار هم بدون شک خیلی کمتر میشه .
    هر کس بخواد خرید بزنه باید ۴۰ درصد افت قیمت را پیش‌بینی کنه فعلا تا کمتر ضرر کنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز