پژو 206 در هزینه انتقال سند از کوئیک جا ماند!

متقاضیان خودرو که پیش از این به گران تر بودن قیمت مصوب کوئیک نسبت به پژو 206 تیپ 2 و حتی پژو 207 معترض بودند حالا در سال 1400 باید با هزینه گران تر انتقال سند این خودرو نسبت به پژو 206 کنار بیایند!

به گزارش کاماپرس، در بازار خودرو ایران اتفاقاتی روی داده و همچنان روی می‌دهد که در هیچ کشور دیگری در جهان نمی‌توان شاهد چنین اتفاقاتی بود.

تعدد نهادهای تصمیم گیر و مداخله کننده دولتی در بازار خودرو کار را به جایی رسانده که قیمت مصوب خودرویی مثل کوئیک که از دید اغلب قریب به اتفاق کارشناسان و فعالان بازار خودرو و مصرف کنندگان خودرویی ضعیف تر و کم کیفیت تر از پژو 206 است، از قیمت رقیب قدر سبقت گرفته است.

اگر تصور می کنید کنار آمدن با این موضوع سخت است بد نیست در سال آینده هزینه نقل و انتقال کوئیک نیز از پژو 206 تیپ 2 گران تر تمام خواهد شد!

بر اساس اطلاعاتی که یک کانال تخصصی خودرو منتشر کرده است اگر سال آینده پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خود را به فروش برسانید یا این خودرو را خریداری کنید باید ۲.۴۸۲.۰۰۰ تومان بابت هزینه انتقال سند آن در دفاتر اسناد رسمی پرداخت کنید اما این هزینه برای خودروی کوئیک  ۲.۸۶۳.۰۰۰ تومان و برای خودروی کوئیک R ۳.۰۵۳.۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

آریاک سفر

هزینه انتقال سند رانا پلاس و شاهین در سال 1400 چقدر است؟

بد نیست بدانید هزینه انتقال سند رانا پلاس محصول دیگر ایران خودرو که قیمت مصوب 179 میلیونی آن مورد اعتراض فراوانی قرار دارد در سال 1400 بالغ بر ۳.۷۹۱.۰۰۰ تومان خواهد بود.

مالکان و متقاضیان خرید شاهین محصول جدید سایپا که سال آینده به تدریج شاهد جولان هر چه بیشتر آن در خیابان ها و جاده ها خواهیم بود نیز هزینه قابل توجه ۵.۵۲۰.۰۰۰ تومانی برای انتقال سند به خود اختصاص داده است.

هزینه نقل و انتقال دیگری که در سال 1400 گرانی آن جلب توجه می کند هزینه ۷.۳۹۷.۰۰۰ تومانی خودرو دنا پلاس توروبو اتوماتیک است که این روزها پیش فروش آن را از سوی ایران خودرو شاهد هستیم.

اخبار و مطالب مهم بازار خودرو:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز