پژو 206 بالاخره به مرز 200 میلیون تومان رسید

هرچند دولت تلاش‌ها و مانورهای زیادی برای کنترل قیمت خودرو را به اجرا گذاشت اما روند افزایش قیمت این محصول پرمتقاضی همچنان ادامه دارد.
به گزارش کاماپرس، یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین خودروهای تولید داخل پژو 206 است که در تیپ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. ارزان‌ترین خودروی این خانواده، پژو 206 تیپ 2 است که بنابه اعلام اقتصادنیوز در هفته گذشته 15 میلیون افزایش قیمت را تجربه کرد و با قیمت 170 میلیون تومان خرید و فروش شد.
تیپ 5 این خودرو که مصرف سوخت کمتر و امکانات بیشتری دارد، پس از چندین هفته مقاومت بالاخره از مرز قیمتی 200 میلیون تومان گذشت. در هفته گذشته پژو 206 تیپ 5 با قیمت 201 میلیون تومان معامله شد. این خودرو نیز نسبت به هفته اول مرداد 8 میلیون تومان افزایش قیمت داشت.
کمترین رشد قیمت در هفته گذشته به پراید 111 و ساینا اختصاص داشت که به ترتیب با دو و سه میلیون تومان افزایش، با قیمت 93 و 108 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شدند.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

15 دیدگاه برای “پژو 206 بالاخره به مرز 200 میلیون تومان رسید

  1. بابک رضایی گفته:

    جهت فروش دیسک‌های ترمز سوراخدار اگهی گذاشتم و مردم بجای درخواست خرید دیسک ترمز سوراخدار پژو 206, به‌دنبال خرید خودروی پژو 206 داخل عکس فروشگاه من هستن!

  2. سلطان گفته:

    یعنی حدود ده هزار دلار با توجه به این که‌دلار بیست باشه خوب یک سوال خودرویی که کاملا به دلار وابسته هست و فیلم هیچ ربطی با قیمت ریال تولید داخل ندارن برای من مصرف کننده که با ده هزار دلار میشه یک خودروی تمام قسطی پنج سال گارانتی بی شرط معمولی برن خریدحالا این حقوق کی از مصرف کننده بدبخت ایرانی گرفته به اسم تولید ملی ببیند دلاری آشغالاتون به این مردم تحمیل میکنید این انصاف این عدل این همون …صنعتی معنیش وای بکار ما اگه یه خودرو درست مثل بنز درست می‌کردید چند می‌خاست به مردم بدین خدا خر را شناخت شاخش نداد

  3. م گفته:

    دقیقا کدوم تلاش دولت رو منظورتون هست ؟؟؟؟؟؟الان که سایتها قیمت نمیزازن تنها قیمت موجود قیمت خودروسازها هست که کاملا زیرنظر دولت قیمت رو چند برابر کردن دولت هم خودشو زده به اون راه که ما نمیدونیم دلیل افزایش قیمت کجاست. اگه ماشینهای دپو شده دو تا شرکت داغون ایران خودرو و سایپا رو مثل اون چند تاماشینی که از یک زن و شوهر گرفتید بگیرید و بریزید تو بازار پراید میشه 7 تومن 206 میشه 25 تومن !!!!!!!!

  4. علی گفته:

    سالهای زیادی است که خودرو سازی تبدیل به مافیای صنعت شده است انتقادها آنقدر زیاد بوده که در عمل تبدیل به نفرین و ناسزا شده است خدا می داند در طی این سالها دولتمردان به بهانه حمایت از تولید ملی عرصه را تا چه اندازه برای یکه تازی از این مافیای صنعت هموار ساخته اند این همه خیانت و ارائه خودروهای بی کیفیت باز هم مسئولین را از خواب بیدار نکرد به راستی با دولتی که اینگونه با مردم خود رفتار می کند چگونه و با چه زبانی باید سخن گفت؟

  5. میلاد گفته:

    شرکت خودروسازی دارن ورشکست میشن
    تمام گرونی ها کار دولته
    دلار بیاد پایین بانک‌ها به فنا میرن
    قیمتارو زورکی بیارن پایین بقیه شرکت های دولتی ورشکست میشن
    یعنی مملکت داری در حد تیم ملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز