پژو ۲۰۶ ضد سرقت به زودی وارد بازار می‌شود

لست سکند

پژو ۲۰۶ مدل ۱۴۰۰ ضد سرقت می‌شود. امسال پژو ۲۰۶ بدون دکمه قفل کن رودری تولید می‌شود تا راه ورود سارقان برای بازکردن در این خودرو به طور کامل بسته شود.

به گزارش کاماپرس، یکی از خودروهای مورد علاقه سارقان خودرو ۲۰۶ است. سارقان با شگرد خاصی می توانند در عرض چند ثانیه به قفل ورودی برسند و خودرو را به سرقت ببرند. همین موضوع باعث شده حجم شکایات مردمی درباره سرقت ۲۰۶ در چند سال گذشته افزایش پیدا کند.

اما حالا خبرهای خوبی از شرکت خودروسازی ایران خودرو به گوش می رسد. گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده برای افزایش ایمنی محصولات در برابر سرقت، با حذف دکمه قفل کن رودری محصول ۲۰۶،‌ مسیر دسترسی سارقان برای باز کردن در خودرو را مسدود کرده است.

ارسلان بلوک آذری رییس کمیته افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت ایران‌خودرو، در این باره می گوید: دسترسی سارقان به دکمه قفل کن در خودرو دغدغه مشتریان محصولات پرطرفدار خانواده ۲۰۶ بوده است و به منظور رفع این نگرانی و افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت،‌ پروژه حذف این دکمه از رودری محصول در دستور کار قرار گرفت.

راز آسمان پایتخت

به گفته رییس کمیته افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت ایران‌خودرو از امسال همه خودروهای خانواده ۲۰۶ با حذف دکمه قفل کن رودری، تولید می شود. محصولات خانواده ۲۰۷ و رانا نیز از ابتدای تولید، بدون این دکمه به بازار عرضه شده اند.

براساس اعلام بلوک آذری پلیس آگاهی هم این اقدام ایمنی ایران خودرو را تایید کرده و آن را عاملی در کاهش سرقت از این محصول معرفی کرده است.
رییس کمیته افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت ایران‌خودرو در پایان توضیح می دهد: در همکاری با پلیس، همه نقاط دارای ریسک سرقت را به دقت دنبال و برای ارتقای ایمنی محصولات برنامه بهبود ارایه و اجرا می‌کنیم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز