پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و صفر در بازار/ قیمت 17 مهر

پژو 206-کاماپرس

در روزهای اخیر بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سیر صعودی پیدا کرده بود اما امروز  این خودرو دچار کاهش قیمت شد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر و کارکرده می‌پردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۰۸ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو نسبت به دیروز یک میلیون تومان ارزان شده است.

خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار موجود است. این امر سبب شده است که خریداران  با مقدار هزینه کم‌تر بتوانند خودروی صفر بخرند.

امروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۹۶ میلیون تومان قیمت دارد. این مدل ۲۰۶ تیپ ۲ نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر نیز نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است. پژو ۲۰۶ تیپ۲ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 206-کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

گرانی‌ و تورم در سال‌های اخیر باعث شده است که قدرت خرید برخی از خریداران خودرو کاهش یابد و همین موضوع سبب شده است که این خریداران به سمت خرید خودروهای کارکرده بروند.

در ادامه به بررسی قیمت مدل‌های متنوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده می‌پردازیم.

امروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۹ با ۶۶ هزار کیلومتر کارکرد ۲۲۸ میلیون تومان آگهی فروش شده است. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به لاستیک‌های نو، یک سال بیمه، کفی‌های نو و آینه‌های برقی اشاره کرد.

در یکی از سایت‌‌های مربوط به خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۶ با ۷۳ هزار کیلومتر کارکرد ۲۰۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. در بخش توضیحات خودرو عنوان شده است که خودرو بدون خط و خش است. خودرو هشت ماه بیمه دارد و بدون رنگ است. صاحب خودرو عنوان کرده است که به خریدار نهایی تخفیف قابل ملاحظه‌ای می‌دهد.

هم‌چنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۰ با ۱۸۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. خودرو به مدت سه‌ سال در پارکینگ بوده است و از لحاظ فنی کاملا سالم است. هم‌چنین صاحب خودرو عنوان کرده است که خودرو بیمه ندارد و درب سمت شاگرد دچار زدگی شده است.

با جست و جویی دقیق‌تر در فضای اینترنت می‌توان پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده را با مبلغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز  یافت.

در یکی از این آگهی‌ها پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۳ با ۳۳۰ هزار کیلومتر کارکرد ۸۸ میلیون تومان برچسب قبمت خورده است . خودرو شش ماه بیمه دارد و دور رنگ است. جفت لاستیک‌های جلو نو هستند و شیشه‌های خودرو به‌تازگی دودی شده‌اند.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز