پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر و کارکرده چند؟ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱

بازار خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ پس از چندین روز ثبات قیمت بالاخره سیر صعودی گرفت.

خودرو پژو ۲۰۶ از اوایل دهه هشتاد تاکنون توسط ایران خودرو در تیپ‌های متنوع در حال تولید بوده است. یکی از این تیپ‌ها پژو ۲۰۶ تیپ۲ است که در میان خودروهای موجود در بازار در بین خریداران مقبولیت دارد‌. پژو ۲۰۶ تیپ۲ با توجه به قیمتی که این روزها دارد جز گزینه‌های خرید برای خریدارانی است که علاقه خاصی به خودروهای هاچبک دارند.

بالاخره پس از نزدیک به ۱۰ روز ثبات قیمت در تیپ‌های مختلف پژو ۲۰۶، امروز بازار قیمت این خودروها تکان خورد و سیر صعودی به خود گرفت. پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیز پس از سپری کردن روزهای آرام دچار افزایش قیمت شده‌است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و نو می‌پردازد؛

یکی از خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ است که امروز به قیمت ۲۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو نسبت به دیروز دو میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌است.

آریاک سفر

اما قیمت دیگر تیپ پژو ۲۰۶ یعنی تیپ۵ مدل ۱۳۹۹ هنوز مانند چندین روز گذشته ثبات قیمت داشته و در بازار ۳۵۵ میلیون تومان است.

 از دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر می‌توان به دو مدل دیگر یعنی مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر پژو ۲۰۶ تیپ۲ اشاره کرد. این مدل‌ها به خاطر قبمت پایین‌تر برای کسانی که می‌خواهند با بودجه کم‌تر پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر خریداری کنند مقرون به‌صرفه‌ است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ را در بازار امروز می‌توان  ۲۸۶ میلیون تومان خریداری کرد.

هم‌چنین مدل ۱۳۹۹ پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو206 -کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

با وجود ثبات قیمتی که در چندین روز اخیر در بازار خودرو وجود داشته است اما هنوز هم قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر برای بسیاری از خریداران و دوست‌داران این خودرو گران است. بودجه پایین برخی خریداران باعث شده است که بازار خرید و فروش پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده رونق زیادی داشته باشد.

با یک جستجوی ساده در بازار و سایت‌های فروش خودروهای کارکرده می‌توان فهمید که پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده از محبوبیت خاصی برخوردار است.

در یکی از این سایت‌های فروش پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۴ با ۹۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است. خودرو دارای یک‌سال بیمه، چهار حلقه لاستیک نو و روکش چرم است‌. هم‌چنین خودرو بدون رنگ است.

در یکی دیگر از آگهی‌های فروش، پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۰ با ۱۶۰ هزار کیلومتر کارکرد را می‌توان با قیمت ۱۵۸ میلیون تومان خریداری کرد. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به شیشه‌های دودی، لاستیک‌های ۸۰ درصد و ۹ ماه بیمه اشاره کرد. البته قسمتی از درب سمت شاگرد خط و خش دارد.

دیگر پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۶ با ۱۹۵ هزار کیلومتر کارکرد ۱۳۲ میلیون تومان است. خودرو تا ۲۹ اسفند بیمه دارد. روکش صندلی‌ها نو شده‌است و

دیسک وصحفه عوض شده‌اند.

در بازار پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده خودروهایی با قیمت زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز وجود دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۱ با ۳۷۰ هزار کیلومتر کارکرد ۹۲ میلیون تومان آگهی فروش شده‌است. خودرو دارای یک‌سال بیمه است. کاملا رنگ شده‌است و خریداران باید لاستیک‌های خودرو را در صورت خریداری کردن تعویض کنند.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز