پژو ۲۰۶ تیپ ۲ رکورد گرانی را شکست، ۲۱۸ میلیون آخرین قیمت

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۱۹۸ تا ۲۰۰ میلیون تومان است، ‌اما در بعضی از سایت های ارائه دهنده قیمت خودرو، ۲۱۰ تا ۲۱۸ میلیون تومان برای این خودرو پیشنهاد شده است.

به گزارش کاماپرس،با اینکه بازار خودرو و نمایشگاههای اتومبیل به دلیل محدودیت های کرونایی تعطیل هستند، اما خرید و فروش خودرو از طریق سایتهای اینترنتی و البته با قیمتهای جدید ادامه دارد.

بررسی این سایتها نشان می دهد قیمت خودرو از اول هفته و همزمان با تعطیلی مشاغل در کشور با افزایش چشمگیری روبرو شده است. در این افزایش قیمت هیچ خودرویی بی نصیب نبوده و بیشتر خودروهای پرطرفدار بازار از ۲ تا ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته اند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

برای مثال قیمت پژو ۲۰۶ که تا قبل از محدودیتهای کرونایی حدود ۱۹۸ تا ۲۰۰ میلیون تومان بود،‌در حال حاضر حدود ۲۱۰ تا ۲۱۸ میلیون تومان پیشنهاد شده است. شرایط برای خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز به همین شکل است. این خودرو از ابتدای هفته تاکنون افزایش قیمت ۹ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۲۶۳ میلیون تومان رسیده است.

آریاک سفر

پراید هاچ بک ۱۳۰ میلیون تومان

پراید هاچ بک یا همان ۱۱۱ پرطرفدار هم جزو خودروهایی است که در چند روز گذشته افزایش قیمت زیادی داشته است تا جایی که این خودرو با قیمت ۱۳۰ میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده است. قیمت پراید ۱۵۱ هم در حال حاضر ۱۱۳ میلیون تومان قیمت دارد. پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان و پراید ۱۳۲ نزدیک به ۱۱۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

افزایش ۴ میلیونی قیمت دنا

خودرو دنا نیز در چند روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده است. به طوری که دنا معمولی از دیروز تا امروز ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو از ۲۷۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۲ میلیون تومان رسیده است. اما قیمت دنا توربو پلاس در این مدت بروی ۳۵۰ میلیون تومان ثابت بوده و تغییری نکرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز