پژو ۲۰۶ تیپ۲ چند؟ قیمت صفر و کارکرده ۲۳ شهریور

پژو206-کاماپرس

پژو ۲۰۶ در زمان معرفی به بازار با تحسین کارشناسان زیادی روبرو شد. پژو ۲۰۶ یکی از خودروهای پرفروش پژو در بازارهای اروپایی بوده‌است‌. تیپ۲ این خودرو نیز پس از سال‌ها تولید در بازار خودروی ایران به دلیل ظاهر جوان پسندش مورد توجه مردم بوده‌است.

در روزهایی که قیمت اجناس هر روز در حال تغییر هستند قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ روزها و هفته‌هاست که ثبات دارد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و نو می‌پردازد؛

امروز در بازار، خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل امسال ۲۹۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است.

یکی از مدل‌های دیگر پژو ۲۰۶ یعنی تیپ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز در بازار خودرو ۳۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و هفته‌هاست که تغییر قیمت نداشته‌است.

آریاک سفر

جالب است که پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار حضور جدی دارد. همین موضوع سبب شده‌است که خریداران با پول کم‌تر به دنبال خرید خودروی صفر باشند.

امروز ۲۳ شهریورماه  ۱۴۰۱ پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار  ۲۸۶ میلیون تومان قیمت دارد.

مدل پایین‌تر ۲۰۶ تیپ۲ یعنی مدل ۱۳۹۹ صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد..

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

در سا‌ل‌های اخیر رونق بازار خرید و فروش خودروی کارکرده بسیار پررونق‌تر شده‌است. محدودیت منابع مالی خریداران و دیرکرد خودروسازان در تحویل خودرو به مشتری سبب شده‌است که اغلب خریداران به سمت خرید و فوش خودروهای کارکرده بروند.

به گزارش کاماپرس، با گسترش فضای مجازی و اینترنتی شدن خرید و فروش خودرو می‌توان فهمید که مقدار آگهی فروش‌های پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده در فضای اینترنت قابل توجه است.

به طور نمونه در یکی از آگهی‌ها، پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۸ با ۳۲ هزار کیلومتر ۲۶۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. خودرو مشابه صفر است و هیچ‌گونه خط و خش و رنگی در بدنه خودرو نیست. خودرو به‌تازگی تعمیرگاه بوده‌است و بدون ایراد فنی است.

یکی از پژو ۲۰۶های تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۳ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲۱۱ میلیون تومان برچسب قیمت خورده‌است. خودرو یک‌سال معاینه فنی و بیمه دارد‌. خودرو از لحاظ موتوری سالم است و اندکی خط و خش در درب عقب سمت شاگرد دارد.

در نمونه دیگر پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۰ با ۳۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۶۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. خودرو دو سال خواب بوده‌است و از لحاظ موتوری کاملا سرویس شده و سالم است. هشت ماه بیمه دارد و دور رنگ است. شیشه‌ها دودی است و کفی‌های ماشین به‌تازگی نو شده‌اند.

خریداران می‌توانند با نگاهی به سایت‌های فروش، پژو ۲۰۶ تیپ۲ را حتی با قیمت زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز خریداری کرد.

به‌طور مثال پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۴ با ۴۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۹۳ میلیون تومان قابل خریداری است. شاسی سمت شاگرد در تصادف آسیب دیده‌است و خودرو دوررنگ است. هم‌چنین خودرو هشت ماه بیمه دارد و فاقد معاینه فنی است.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز