پژو ۲۰۶ تیپ۲ چند؟ قیمت صفر و کارکرده ۱۶ شهریور

پژو 206-کاماپرس

خودروی ۲۰۶ را مدیر طراحی پژو آقای جرارد ولتر طراحی کرد. این خودرو در سال ۱۹۹۸ لقب زیباترین خودروی سال را به‌دست آورد. بیش از دو دهه از واردات این خودرو به ایران می‌گذرد اما هنوز هم در بین مردم طراحی پژو ۲۰۶ محبوبیت خاصی دارد. همین طراحی ظاهری سبب شده‌است که خودرویی مانند پژو ۲۰۶ تیپ۲ در مقابل رقیبان هم‌قیمتش در بازار خریداران بیشتری داشته باشد.

پس از اینکه بازار خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ از لحاظ مالی نزدیک به ۱۰ روز ثابت مانده بود بالاخره دیروز قیمت این خودرو سیر صعودی به خود گرفت. این سیر صعودی امروز ادامه‌دار نبوده‌است و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ روی قیمت‌های دیروز مانده‌است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و نو می‌پردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار امروز  ۲۹۹ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو نسبت به دیروز افزایش قیمت نداشته‌است.

در یکی دیگر از تیپ‌های پژو ۲۰۶ یعنی تیپ۵ مدل ۱۳۹۹ روزهاست که ثبات قیمت وجود دارد و این خودرو به‌قیمت ۳۵۵ میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

آریاک سفر

مدل‌های پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر را علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در دو مدل دیگر یعنی مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار می‌توان یافت. خریدارانی که به دنبال خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر هستند و بودجه کم‌تری دارند معمولا این مدل‌ها را برای خرید انتخاب می‌کنند.

در بازار امروز پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۲۸۶ میلیون تومان است.

مدل ۱۳۹۹ پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ میلیون تومان برچسب قیمت خورده‌است.

 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

شرایط اقتصادی در سال‌های اخیر سبب شد‌ه‌است که قیمت خودروهای صفر با سرعت افسارگسیخته‌ای سیر صعودی به‌خود بگیرند. این مطلب هم دلیلی شده‌است که بازار معاملات خودروهای کارکرده نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ نسبت به رقیبان خود از لحاظ قیمتی جایگاه قابل قبولی در بازار خودرو دارد. با نگاهی در بازار و سایت‌های فروش خودروهای کارکرده و حجم حضور این خودرو در آگهی‌های فروش می‌توان به این مهم پی برد.

در یکی دیگر از آگهی‌ها پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۹ با ۱۸ هزار کیلومتر کارکرد ۲۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. خودرو دارای ۱۱ ماه بیمه است. هم‌چنین یک‌سال معاینه فنی دارد. درب سمت شاگرد رنگ شده است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۸ با ۲۶۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۴۵ میلیون تومان منتظر خریدار است. خودروی ذکر شده از نظر فنی و موتوری سالم است. چند لکه رنگ دارد ولی دور رنگ نیست. ۱۰ ماه بیمه دارد.

در دیگر آگهی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۴ با ۲۰۰ هزار کیلومتر ۱۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. ازجمله ویژگی‌های خودرو می‌توان به موتور سالم، شاسی سالم و بدون تصادف بودن خودرو اشاره کرد. هم‌چنین یکی از درب‌ها و یکی از گلگیرها و کاپوت رنگ دارد.

در بازار پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده خودروهایی با قیمت زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز وجود دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۲ با ۲۷۰ هزار کیلومتر کارکرد را ۹۷ میلیون تومان می‌توان خریداری کرد. خودرو سه سال کاملا خواب بوده است و استفاده‌ای از آن نشده‌است. بیمه و معاینه فنی ندارد. مقدار کمی خط و خش دارد و کاپوت رنگ شده‌است.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز