پژو پارس اتومات و پژو 2008 رکوردداران افت قیمت در آذرماه

لست سکند

قیمت پژو پارس اتومات و پژو 2008 در آذر ماه نسبت به آبان ماه سال جاری به ترتیب 72 و 90 میلیون کاهش قیمت داشته است که در محصولات پژو رکوردار افت قیمت هستند.

به گزارش کاماپرس، به طور کلی از دوم آبان ماه سال جاری تا دوم آذرماه محصولات شرکت پژو در بازار بین 7 تا 90 میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند.

کاهش نرخ خودرو تقریبا از آبان ماه کلید خورد و در تمام روزهای آذر قیمت انواع خودرو هرچند جزئی اما کاهش یافت.

خبرآنلاین نوشت: ریزش قیمت خودرو در بازار شرایطی را به آورده تا مشتریان نسبت به خرید اقدام نکنند و همین مساله سبب شده تا بازار خودرو برخلاف بهار و تابستان روزهای سخت را تجربه کند.

رکود عمیق بازار خودرو هر روز بیشتر می شود و در مقابل فاصله میان قیمت خودرو در بازار با نرخ های کارخانه ای هر روز کمتر از دیروز.

راز آسمان پایتخت

این شرایط سبب شده تا خریداران صبر پیشه کرده و منتظر ریزش بیشتر قیمت ها و حتی همسان شدن نرخ های بازار و کارخانه بمانند. در این میان دلالان کوچ ار این بازار راکد را به ماندن و انتظار برای بازگشت به روزهای اوج قیمتی را ترجیح داده اند.

میزان کاهش قیمت محصولات پژو

بررسی ها نشان داد که پژو ۲۰۰۸ در بازار ۹۰ میلیون کاهش قیمت داشته و پس از آن می توان پژو پارس اتوماتیک را با ۷۲ میلیون تومان ریزش قیمت در جایگاه دوم قرار داد.

پژو ۲۰۷ پانوراما هم با ۳۳ میلیون تومان ریزش قیمت در مقاوم سوم این جدول قرار دارد.

نکته جالب اما کاهش ۷ میلیونی قیمت پژو ۴۰۵ جی ال ایکس است که باید گفت کاهش نرخ جزئی در میان خانواده انواع پژو محسوب می شود؛ پس از آن پژو ۲۰۶ – تیپ ۵ با کاهش ۱۳ میلیونی قیمت در رتبه دوم قرار دارد.

 اخبار مرتبط را بخوانید: 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز