پوکو ایکس 4 پرو؛ گوشی کاربردی و اقتصادی نمایندگی رسمی شیائومی

لست سکند

پوکو، زیرمجموعه نمایندگی رسمی شیائومی است که معمولا گوشی‌هایی میان‌رده با قیمت اقتصادی را روانه بازار می‌کند. پوکو ایکس 4 پرو یکی از این گوشی‌هاست که در ادامه معرفی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی Poco X4 Pro 5G است که در جایگاه یک گوشی میان‌رده به مشخصات فنی مناسبی مجهز شده است.

در نمای رو‌به‌رویی این گوشی از صفحه‌نمایش با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع امولد بهره برده است. این صفحه‌نمایش با توجه به توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ و نرخ بروزرسانی 120 هرتز، عملکرد با‌کیفیتی را ارائه می‌کند.

در قسمت پشتی گوشی یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو، سنسور‌های دروبین سه‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. باتوجه به به گشودگی دریچه دیافراگم این دوربین، جذب نور بالایی دارد و  در نور شب نیز می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

نکته جالب توجه اینکه، این گوشی میان‌رده در برابر برخورد با قطرات آب مقاوم است!

در بخش مشخصات سخت‌افزاریحضور پردازنده اسنپدراگون 695 5G شرکت کوالکام سبب شده تا این گوشی عملکرد قابل قبولی را در اجرای بازی‌های سنگین داشته باشد. البته نباید فراموش کنیم که به لطف حضور این پردازنده، پوکو ایکس 4 پرو توانایی پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی پرسرعت نسل پنجم را نیز دارد.

باتری قدرتمند با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر 67 وات مجهز به تکنولوژی شارژ سریع یعنی توانایی شارژ صفر تا صد درصدی در مدت زمان 41 دقیقه از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان‌رده است.

گفتنی است که برادر بزرگ این گوشی، پوکو ایکس 3 پرو است که با آن، نمایندگی رسمی شیائومی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و آمار فروش خوبی را کسب کرد. اکنون نیز پوکو ایکس 4 پرو از گوشی‌های پرفروش نمایندگی رسمی شیائومی به شمار می‌رود.

شیائومی پوکو ایکس 4 پرو اکنون از طریق نمایندگی رسمی شیائومی در ایران، با قیمت 8 میلیون و 800 هزار تومان قابل خریداری است. در ادامه قیمت دیگر گوشی‌های شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز