پوستر اینوتکس 2020 رونمایی شد

اینوتکس
لست سکند

مدیر پارک فناوری پردیس و معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس از پوستر اینوتکس 2020  همزمان با آغاز ثبت نام این نمایشگاه رونمایی کردند.

به گزارش کاماپرس، نهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس در حالی خردادماه با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی برگزار می شود که اطلاعات مرتبط با نحوه برگزاری، شرایط ثبت نام و اطلاعات مورد نیاز در وب سایت رسمی این نمایشگاه درج شده است. در همین راستا دو روز گذشته  «مهدی صفاری نیا»رئیس پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری، محمد حسین قرائیان معاون فنی و مهندسی پارک و سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه از پوستر این نمایشگاه رونمایی کردند.

از جمله مشارکت کنندگان در این رویداد می توان به «شرکت‌های فناور»، «استارتاپ‌ها»، «شتاب دهند‌ه ها و مراکز رشد»، «منتورها و مشاوران»، «مخترعان»، «پارک‎های فناوری»، «دانشگاه‌ها»، «صندوق‌های جسورانه و سرمایه‌گذارن»، «ارائه‌کنندگان فضای کار اشتراکی»، «ارائه دهندگان خدمات تجاری‌سازی»، «برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی»، «کارگزاران تبادل (بروکرهای) فناوری» و «رسانه‌های استارتاپی» اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است؛ امسال برای ترغیب حضور استارتاپ‌ها از شهرهای دور در نمایشگاه تسهیلاتی مثل فروش روزانه کانتر نمایشگاهی فراهم شده و همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای برای نوآوران در نظر گرفته شده است.

مرتبط با : نوآوران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز