پورشه 911 مارادونا چند فروش می رود؟

پورشه ۹۱۱ مارادونا فوتبالیست فقید آرژانتینی در یک حراجی فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، پورشه ۹۱۱ تایپ 964 کررا 2 مدل 1992 قرار است در یک حراجی که سوم تا دهم ماه مارس برگزار می شود، به فروش برسد. این پورشه زمانی به مارادونا تحویل داده شد که او بعد از ترک ایتالیا به دلیل فاش شدن اعتیادش، به اسپانیا سفر کرده بود .

مارادونا پس از اجاره یک ویلای لوکس، این خودروی اسپرت را هم خرید. مارادونا یک بار با این خودرو توسط پلیس متوقف شد، چون از چراغ قرمز عبور کرده و با سرعت 176 کیلومتر بر ساعت در شهر رانندگی کرده بود. البته این خودرو فقط یک سال زیر پای مارادونا بود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

او پس از گذراندن یک سال پر از ماجرا، اسپانیا را ترک کرد و این پورشه نقره ای را به شخصی ساکن مایورکا فروخت. از آن زمان تاکنون این خودرو توسط مجموعه‌داران دست به دست شده که آخرین معامله در سال 2016 انجام گرفته است. با توجه به رقم 120 هزار کیلومتری ثبت شده روی کیلومترشمار این پورشه روباز، نمی‌توان آن را کم‌کارکرد دانست اما مسئولان حراجی وضعیت این خودرو را خوب توصیف کرده‌اند.

رقم پایه پورشه ۹۱۱ مارادونا حدود 180 تا 240 هزار دلار تخمین زده شده است، اما کارشناسان معتقدند طرفداران این فوتبالیست فقید برای این خودرو پول بیشتری می دهند. دیگو مارادونا فوتبالیست افسانه ای آرژانتین در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، بر اثر حمله قلبی درگذشت؛ در حالی که دو هفته پیش از آن به دلیل لخته شدن خون در مغزش در بیمارستان بستری و پس از جراحی مرخص شده بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز