«پنتر» مرجع آزمایش های استاندارد خودکار و روان نویس در کشور شد

شرکت نوشت افزار عالی تحریر پارسیان(پنتر) – Panter – از اخذ گواهینامه آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد برای تیم پنتر در زمینه آزمایش های مربوط به خودکار و روان نویس خبر داد.

به گزارش کاماپرس، دکتر مهرداد عالی پور مدیرعامل شرکت نوشت افزار عالی تحریر پارسیان با اعلام این خبر اظهار کرد: ما در تیم پنتر متوجه این نکته بودیم که برای دستیابی به یک کیفیت مطلوب باید از روش ها و ابزارهای اندازه گیری روز در سطح استانداردهای جهانی بهره مند باشیم. به همین دلیل در طول چند سال گذشته تلاش کردیم با اعزام نیروهای خود برای طی کردن دوره های آموزشی در داخل و خارج کشور و همچنین با تامین تجهیزات و امکانات بسیار پیشرفته و به‌روز زمینه ای را فراهم کنیم که محصولات پنتر را مورد ارزیابی و آزمایش قرار دهیم.

وی افزود: بسیار مفتخریم که نتیجه این تلاش ها منتج به اخذ گواهینامه آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد برای تیم پنتر در شرکت عالی تحریر پارسیان شده است و ما امروز قادر هستیم تمام آزمایش های مربوط با خودکار و روان نویس را منطبق بر استانداردهای ملی و استانداردهای معتبر بین المللی مانند استاندارد ایزو 12757 و سایر استانداردها درداخل انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت نوشت افزار عالی تحریر پارسیان بیان کرد:  به این ترتیب ما می توانیم با رصد یک به یک محصولات و نمونه برداری های گسترده از آنها با اطمینان خاطر می توانیم محصولی را با کیفیت مطلوب به مشتریان ارائه دهیم. بر این اساس مطمئن هستیم که کیفیت محصولات پنتر با محصولات روز دنیا و برندهای معتبر جهان قابل رقایت است.

آریاک سفر

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما تلاش می کنیم تا با ایجاد کیفیت مطلوب حس خوبی را در مصرف کنندگان عزیز و گرامی به وجود آوریم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازارها و کسب وکارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پنتر
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز