«پمپیران» به تعطیلات پیش از موعد رفت

لست سکند

شرکت پمپیران اعلام کرد به دلیل مقابله با گسترش کرونا از 24 اسفندماه تعطیلات نوروزی خود را آغاز کرده است.

به گزارش کاما پرس به نقل از روابط عمومی پمپ ایران، این تصمیم در راستای مسئولیت های اجتماعی و رعایت الزامات بهداشتی اتخاذ شده و تعطیلی شرکت پمپیران تا 15 فروردین 99 ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است شرکت پمپیران از شرکت های تابعه هلدینگ صنایع پمپ سازی ایران به شمار می رود.  پمپیران از تولیدکنندگان صنعتی باسابقه کشور است که علاوه بر کارخانه های پمپ سازی، با زیرمجموعه هایی همچون شرکت نوید سهند، شرکت نوید موتور، شرکت تلمبه سازان تبریز، شرکت راشا(راهبران شرب ایران) و شرکت آذر فولاد گداز در زمینه تولید انواع پمپ و الکترو موتورهای شناور و دیگر تجهیزات مرتبط فعالیت می کند. علاوه بر این پمپیران از جمله شرکت های بزرگ صنعتی کشور است که عنوان دانش بنیان را نیز کسب کرده است.

راز آسمان پایتخت

شرکت های گروه صنایع پمپ سازی ایران و چکیده فعالیت آنها عبارتست از: شرکت صنایع پمپیران: تولید انواع الکتروپمپ های شناور، گریز از مرکز، فشارقوی، دومکشه، نیروگاهی، صنعتی و معدنی، دریایی و نفت و پتروشیمی و عرضه راه حل جامع. شرکت نوید سهند: طراحی و ساخت و تولید انواع پمپ های صنعتی، معدنی، دریایی، نفت و پتروشیمی (API) و انواع الکتروپمپهای مستغرق ملخی و فاضلابی و عرضه راه حل جامع. شرکت نوید موتور: تولید انواع الکتروپمپ های خانگی و تاسیساتی، ساخت قطعات پمپ و ارائه خدمات قالب سازی و پرس کاری. شرکت پمپ پرشیا: ریخته گری قطعات چدنی و تولید قطعات پمپ و شیرهای یک طرفه. شرکت پمپ سمنان انرژی: تولید الکتروپمپ های خانگی و شوفاژی (سیرکولاسیون). شرکت تلمبه سازان تبریز: توزیع قطعات یدکی پمپ های تولیدی گروه و انجام خدمات پس از فروش.شرکت راشا: ریخته گری قطعات چدنی و فلزات رنگین. شرکت آذر فولاد گداز: ریخته گری قطعات فولادی، آلیاژی و فلزات رنگین. شرکت معین آبشار: طراحی و مهندسی و نصب ایستگاه های پمپاژ. شرکت پیوند آویژه: واردات، صادرات و مشاوره بازرگانی.
موج تعطیلات پیش از موعد برای مقابله با کرونا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال در صنایع و کارخانجات بزرگ کشور شدت بیشتری پیدا کرده است و  احتمالا طی چند روز آینده نوعی قرنطینه صنعتی در صنایع بزرگ و دارای تعداد فراوان نیروی انسانی حاکم می شود.

مرتبط با : پمپیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز