پلی پاد انقلابی در صنعت بازی و سرگرمی

پلی پاد اولین ابر استریم بازی رایانه ای در خاورمیانه میباشد، جایی که موبایل، پی سی و مرور گر شما به یک کنسول بازی گرافیکی تبدیل میشود. شما بدون نیاز به نصب بازی یا سخت افزار میتوانید برترین بازی های پی سی را روی استریم صرفا با اینترنت بازی کنید.

به گزارش کاماپرس، پیش از این، دستگاه بازی نیاز اولیه برای بازی کردن تلقی می‌شد. بازی ها از طریق ابزاری خارجی نظیر فیلم و کارتریج و در نسل های بعدی سی دی و دی وی دی در دستگاه قرار گرفته و امکان دسترسی به بازی را فراهم می ساخت.
در فناوری های نو که هدف رفع محدودیت ها و نیز ارائه کیفیت بهتر است دیگر نیازی به دانلود بازی، در اختیار داشتن سخت افزارهای قدرتمند و یا خرید دستگاه های گران قیمت نیست. سرویس های پلی پاد که بر مبنای فناوری های روز جهانی به صورت عمومی و حتی زودتر از رقبای خارجی در اختیار کاربران ایرانی و خاورمیانه قرار گرفته است دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و معماری فنی بومی و متمایزی دارد به طوریکه این پلتفرم به سمت ایجاد یک بستر تجاری و سرگرمی در صنعت بازی (گیم سنتر) حرکت کرده است. اکنون این امکان برای علاقه مندان به بازی (گیمرها)، بازیسازان و صاحبان مشاغل مختلف در صنعت بازی فراهم شده تا با حضور در پلی پاد از مزایای سرویس های مختلف آن بهره مند شوند.

نحوه خرید سخت افزار بازی
عدم توانایی خرید دستگاه بازی یا ضعیف بودن سیستم و سخت افزار تجربه و چالش مشترک بسیاری از علاقمندان بازی های کامپیوتری است. خبر خوب آن است که دیگر گیمری به این دلایل صرفا به دمو معرفی یا فیلم های گیم پلی یک بازی بسنده نخواهد کرد. چشم اندازصنعت گیم به سوی بی نیازی از خرید سخت افزارهای گران قیمت پیش می‌رود. در واقع با ورود فناوری های نوین، نظیر فناوری ابری پلی پاد، قیمت سخت افزار رو به کاهش خواهد رفت.

شرایط خرید لایسنس و آپدیت بازی
ایسنا در گزارشی افزود: استفاده از بازی های محبوب که خیلی زود کمیاب و یا حتی نایاب می شوند، دسترسی به بازی هایی با قیمت گزاف و یا بازی هایی که دانلود و آپدیت آنها حجم بسیار بالایی دارد پیچیده و زمانبر است. پلی پاد اولین کنسول ابری بازی ایران و خاورمیانه امکان استفاده از جدیدترین آپدیت بازی ها و بازی های روز پرطرفدار را به صورت گروهی فراهم کرده است.

کنسول بازی ابری پلی پاد
کنسول بازی ابری پلی پاد یک پلتفرم آنلاین است که امکان بازی بدون محدودیت را برای علاقه مندان فراهم می کند. بدون نیاز به سخت افزارهای قدرتمند، بدون معطلی و بدون دانلود کاربر قادر است وارد بازی شده و به صورت تک نفره یا گروهی بازی کند. در این کنسول بازی ابری ایرانی بازی هایی جدیدی که نیاز به پردازش های قوی گرافیکی دارند از طریق ساده ترین دستگاه ها و وسایلی که قابلیت اتصال به اینترنت دارند در دسترس کاربر قرار میگیرند.
بازی کردن من با گوشی و تو با تلویزیون هوشمند؟!
پلی پاد این امکان را به کاربر می‌دهد تا بدون محدودیت و تنها با یک دستگاه هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت به بازی ها دسترسی داشته و با دیگر کاربران به صورت آنلاین بازی کند. نکته مهم آن است که نوع دستگاه هوشمند رقبا نقشی در این رقابت نداشته و می‌تواند متفاوت باشد.

آریاک سفر

ابری که از آن بازی می بارد
پلی پاد اولین کنسول ابری ایرانی بر اساس فناوری ابر بازی شرایط بازی کردن با محدودیت کمتر را برای تمام علاقه مندان به بازی فراهم آورده است و عناوین متنوع و سبک های مختلف و جذاب بازی را در اختیار کاربران خود قرار داده و علاوه بر آن برنامه های ویژه بازی و سرگرمی نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است. فاصله شما تا دسترسی آسان به بازی های روز دنیا، عضویت در پلی پاد است. به خانواده پلی پاد بپیوندید و آینده صنعت بازی را هم اکنون تجربه کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پلی پاد
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز