پلی استیشن 4 در دوران قرنطینه پرفروش شد

شیوع کرونا و اعمال شرایط قرنطینه در اکثر کشورهای دنیا، سبب افزایش فروش پلی استیشن 4 در بازارهای جهانی شد.

به گزارش کاماپرس، شرکت ژاپنی سونی که تولیدکننده کنسول‌های بازی پلی‌ استیشن 4 است، کل فروش این محصول در سراسر دنیا را تا پایان سال مالی اخیر بیش از 110 میلیون و 400 هزار دستگاه اعلام کرد. علاوه بر این، سونی در سه ماهه اول سال 2020، یک و نیم میلیون کنسول از سایر مدل‌های پلی استیشن نیز فرخته است.

افزایش کاربران پلی استیشن پلاس
سونی اعلام کرد تا 31 مارس 2020 تعداد مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس نیز به ۴۱.۵ میلیون نفر رسیده است. پلی استیشن پلاس، شبکه کاربران پلی استیشن است که در سال 2010 راه‌اندازی شده و به کاربران این امکان را می‌دهد که به بازی‌های آنلاین و گروهی بپردازند.

کاربران مشتاق پلی‌استیشن برای انجام گروهی بازی‌هایی مانند فیفا، کال آف دیوتی و بتلفیلد باید حتما عضو این شبکه باشند. سونی برای جذابتر کردن عضویت در این شبکه، هر ماه دو بازی رایگان به کاربران هدیه می‌کند. کاربران می‌توانند این بازی‌ها را برای همیشه ذخیره کنند و از خرید مجدد آنها بی‌نیاز شوند.

آریاک سفر

گزارش شرکت سونی حاکی از افزایش محبوبیت بازی‌های کامپیوتری بین کاربران است. کارشناسان حوزه فناوری عقیده دارند، میزان استقبال کاربران و میزان فروش کنسول‌های بازی در زمان پاندمی ویروس کرونا افزایش قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام

مرتبط با : سونی
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز