داغ پلاسکو تازه شد؛ مرگ دلخراش یک چترباز در سالگرد شهدای آتش نشان

محمد بزرگی، چتر باز جوان در مراسم سالگرد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو در سقوطی مرگبار جانش را از دست داد.

به گزارش کاماپرس، پلاسکو ساختمانی که فرو ریخت و باعث پرواز ابدی ۱۶ آتش نشان قهرمان شد، صبح دیروز باز هم حادثه ای تلخ به نام خود ثبت کرد. محمد بزرگی چتر باز جوان در مراسم سالگرد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو از نردبان به پایین پرید، اما چترش گره خورد و باز نشد و در یک صحنه دلخراش روی زمین سقوط کرد و جانش را از دست داد.

این مراسم صبح پنج شنبه به یاد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو مقابل ساختمان آتش نشانی فاز یک اکباتان برگزار شد. قرار بود در این مراسم محمد بزرگی چتر باز جوان که پرش های زیادی به نام خود ثبت کرده بود و با تلاش های زیاد توانسته بود مجوز این پرش یادبود شهدای آتش نشان را بگیرد از روی نردبان آتش نشانی به پایین بپرد.

بزرگی مثل همیشه پرید اما در حالی که همه نگاهها به او دوخته شده بود، در فاصله 50 متری زمین که قرار بود چترش باز شود چتر به دور خودش پیچید و گره خورد و این جوان چترباز که زمان زیادی برای نجات و باز کردن گره چترش نداشت به شدت روی زمین سقوط کرد.

آریاک سفر

آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ در چهارراه استانبول اتفاق افتاد. در این آتش سوزی ۱۶ آتش نشان شهید شدند.
محمد بزرگی بعد از این سقوط خیلی سریع به نزدیک ترین بیمارستان محل مراسم یعنی بیمارستان صارم منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات و شکستگی به کام مرگ فرو رفت.

برای دسترسی سریع تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز