پشت پرده جنجالی برکناری یکی از مدیران ارشد جزیره کیش

مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش ، اتفاقات عجیبی را که در نهایت منجر به دستور رئیس‌جمهور برای عزل وی شده است، فاش کرد.

به گزارش کاماپرس، چهار ماه پس از برکناری ناگهانی مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش روشن شده است که این برکناری – به ادعای وی – به دلیل اطاعت نکردن از اوامر عجیب و غیرقانونی حسن روحانی رئیس جمهور و برادر او اتفاق افتاده است.

دلایل عصبانیت های روحانی از مظفری

یکی از دلایلی که موجب عصبانیت روحانی و برکناری غلامحسین مظفری از سمت مدیرعاملی منطقه آزاد کیش واگذاری لایروبی یکی از اسکله های کیش به قرارگاه سازندگی سپاه بوده است. وی در مصاحبه با تسنیم تاکید کرده است:‌ منافع ملی ایجاب می‌کند از ظرفیت‌های داخلی برای اجرای پروژه­‌ها استفاده شود، اما متاسفانه رئیس‌جمهور از واگذاری لایروبی به قرارگاه خاتم ناراحت شده بود.

مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش یکی دیگر از دلایل برکناری ناگهانی خود را حضور آقای دکتر قالیباف در جزیره کیش عنوان کرد و در این‌باره گفت: دکتر قالیباف (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام) در زمان حضور بنده در کیش طی یک سفر غیررسمی به جزیره آمد و در منزل بنده مستقر شد.

آریاک سفر

به گفته مظفری، اساسا دلیلی نداشته که رئیس‌جمهور در جریان این سفر قرار بگیرد، این یک سفر غیررسمی بوده است. دوستی بنده با دکتر قالیباف سابقه‌­ای چندین دهه‌ای دارد و وی در دوران دفاع مقدس فرمانده بنده بوده و این سفر هیچ ارتباطی به دولت نداشته است. دبیر وقت شورای عالی مناطق آزاد به بنده گفت که آقای رئیس‌جمهور به شدت از شما به دلیل عدم اطلاع از این سفر عصبانی شده بودند.

وی یکی دیگر از دلایل عصبانیت رئیس‌جمهور از خود را مسائل مربوط به شیوع کرونا و نحوه مدیریت آن عنوان کرد و ادامه داد: در نوروز 99 با توجه به وضعیت کرونا در کشور در شورای سلامت کیش به این نتیجه رسیدیم که جزیره را قرنطینه کنیم. در این راستا نیز پروازها به کیش را به صفر رساندیم. این در حالی بود که رئیس‌جمهور با این تصمیم شورای سلامت کیش مخالف بود و فشارهای فراوانی برای لغو قرنطینه کیش به ما وارد شد.

قطع کردن تلفن برادر رئیس جمهور به دلیل درخواست نابجا

مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش در ادامه به دخالت‌های برادر رئیس‌جمهور در اداره امور اشاره کرد و گفت: ایشان بارها و بارها با بنده تماس می‌گرفتند و پیشنهاد جابجایی مدیران، معرفی مدیر و درخواست‌های متعددی را داشت. بنده هیچگاه پاسخ مثبتی به این درخواست نمی‌دادم و صرفاً می‌گفتم این درخواست‌ها را بررسی می‌کنم. در یک مورد که طبق خواسته برادر رئیس‌جمهور عمل نکردم وی تماس گرفت و با لحن آمرانه از من بازخواست کرد که چرا این کار را انجام نداده‌ام که تلفن را قطع کردم.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز