پرفروش ترین چمدان های مسافرتی در بازار + قیمت

چمدان-کاماپرس

افرادی که اهل سفر هستند یا حتی سالی یکبار به مسافرت می‌روند نیاز به یک چمدان خوب دارند. انتخاب یک چمدان مناسب می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند. از آنجایی که چمدان‌های مسافرتی در جنس‌های مختلفی وجود دارند انتخاب و خرید چمدان را سخت کرده‌اند. خریداران می‌توانند در فروشگاه‌های اینترنتی بدون اتلاف وقت چمدان‌ها را به صورت آنلاین باهم مقایسه و خریداری کنند.

در ادامه کاماپرس با جست‌و‌جو در سایت‌های اینترنتی به معرفی 5 مدل از پرفروش‌ترین چمدان‌های مسافرتی در بازار می‌پردازد:

1- چمدان نیلپر مدل آوان کد 700680 سایز کوچک

جنس این محصول از پلی‌استر و جنس چرخ‌های آن از پلاستیک فشرده است. چرخ‌های چمدان قابلیت چرخش 360 درجه دارد. این مدل در دو رنگ مشکی و سرمه‌ای موجود است. این مدل قفل TSA دارد و قیمت آن حدودا 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

چمدان-کاماپرس

2- چمدان Mj 99 سایز کوچک

این چمدان در رنگ‌های سرمه‌ای، زرشکی، طوسی، بنفش و قهوه‌ای موجود است. محصول جنسی انعطاف‌پذیر و برزنت دارد. تعداد چرخ‌های محصول دو عدد است و ظرفیت وزنی 20 کیلوگرم دارد. قیمت آن حدودا 720 هزار تومان است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانبد:

چمدان-کاماپرس

3- چمدان کلاسیک مدل Bk 007 سایز کوچک

جنس این محصول از پارچه و فوم‌پلیمری است. ساختار انعطاف‌پذیر و مقاوم در برابر آب دارد و ظرفیت وزنی آن 20 کیلوگرم است. این مدل زیپی با قابلیت الصاق قفل دارد. قیمت آن حدودا 990 هزار تومان است.

چمدان-کاماپرس

4- چمدان مدل 3S-M850 سایز متوسط

این چمدان 20 کیلوگرم ظرفیت دارد. جنس آن از پارچه و تعداد چرخ‌های آن 2 عدد است.  این مدل دو زیپ خارجی جداگانه به غیر از فضای اصلی و زیپ افزایش حجم دارد. قیمت این محصول حدودا 962 هزار تومان است.

چمدان-کاماپرس

5- چمدان فوروارد مدل FCLT40103BLK سایز متوسط

جنس بدنه چمدان از برزنت مقاوم در برابر ضربه است. این مدل چرخ‌های دوبل سری Air دارد که صدای چرخ‌هارا هنگام حرکت به حداقل رسانده است. چمدان قفل سه رقمی جهت حفظ امنیت دارد. قیمت آن حدودا یک میلیون و 349 هزار تومان است.

چمدان-کاماپرس

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز