پرینت ارزان نیاز واقعی هر دانشجوی موفق است

پرینت

اصطلاح خروجی کاغذ با دستور چاپ به چاپگر که نوعی خروجی از کامپیوتر یا هر نوع دستگاه ماشینی دیگری می‌باشد و باعث رویت بر روی کاغذ مربوط است، پرینت می‌گویند.

راز موفقیت این دانشجو چیست
این دانشجو راز موفقیت خود را این چنین توضیح می دهد: موفقیت در دوران دانشگاه به این بستگی دارد که درسخوان و سخت کوش باشید و درگیر موضوعات حاشیه ای و بازی‌ها و بازیگوشی‌های بی پایان این دوران نشوید. یکی از تکالیفی که برای دانشجویان چندان جذاب نیست انجام تحقیق‌هایی است که اساتید به دانشجویان پیشنهاد می‌کنند و انجام این تحقیق‌ها را به عنوان یک امتیاز مثبت در نمره پایان ترم لحاظ می‌کنند. البته اساتید به دانشجویانی که سستی را کنار بگذارند و تحقیق پیشنهادی آنها را انجام دهند به دید دانشجویان سخت کوش می نگرند و در پایان ترم نمره های بالاتری به آنها می دهند. ضمن این که برخی اساتید با ارتباطات خود به دانشجویانی که سخت‌کوشی و علاقه خود به درس را در انجام تحقیق ها اثبات کنند، فرصت های شغلی نیز پیشنهاد می‌کنند، کما این که به من پیشنهاد کردند و من شغلم را به نوعی مدیون انجام تحقیق‌های خوب و باکیفیتی هستم که تحویل اساتید دادم. در این بین، معضلی که بسیاری از دانشجویان را از تحقیق گریزان می‌کند هزینه‌های تحقیق است. این معضل نیز تا حد زیادی توسط موسساتی همچون تاپ کپی و خدمات پرینت ارزان رفع شده است.
گوگل مرا راهنمایی کرد
ایسنا در گزارشی افزود: من در اینترنت به دنبال موسسه انتشارتی بودم که هزینه های پرینت تحقیق را ارزان تر حساب کند و به نظرم رسید عبارت پرینت ارزان را در گوگل جستجو کنم. وقتی این عبارت را جستجو کردم با موسسه انتشارات تاپ کپی آشنا شدم. وقتی در سایت تاپ کپی تعرفه های پرینت و کپی را بررسی کردم متوجه شدم این موسسه در مقایسه با سایر موسسات انتشاراتی، تعرفه های بسیار اقتصادی‌تری دارد و فرآیند ارسال فایل و دریافت تحقیق چاپ شده نیز بسیار کوتاه و ساده است.
در این فرآیند فایل تحقیق و آدرس توسط شما در سامانه آنلاین موسسه ثبت می شود و در اسرع وقت، پرینت آن فایل برای شما با پیک ارسال می‌شود.
بعد از یک بار سفارش کار، به دلیل قیمت بسیار مناسب و باکیفیت بودن پرینت‌ها، من به مشتری ثابت پرینت آنلاین این موسسه تبدیل شدم و حتی اپلیکشین تاپ کپی را روی گوشی خود نصب کردم تا دیگر نیازی به مراجعه به سایت نداشته باشم و امور مرتبط با پرینت تحقیق‌های خود را هر جا که باشم با گوشی تلفن همراه انجام دهم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

مرتبط با : تاپ کپی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز