پروژه‌های برنامه نویسی خود را به کی بسپاریم؟

لست سکند

اگر بخواهید زبان برنامه نویسی جدیدی در سال ۲۰۱۹ یاد بگیرید که هم ساده باشد و هم درآمد مناسبی داشته باشد، با لیست بلند و بالایی از اسامی مواجه می‌شوید که باعث سرگیجه شما می‌شود. زبان‌های برنامه‌نویسی ساختارهای زبانی دستور مداری در رایانه‌ها هستند که به‌وسیلهٔ آن‌ها می‌توان یک الگوریتم را به‌وسیلهٔ ساختارهای دستوری متفاوت برای اجرای رایانه توصیف کرد و با این روش امکان نوشتن برنامه جهت تولید نرم‌افزارهای جدید به وجود می‌آید.
به گزارش کاما پرس، معمولاً هر زبان برنامه‌نویسی دارای یک محیط نرم‌افزاری برای وارد کردن متن برنامه، اجرا، همگردانی و رفع اشکال آن هستند.
یک زبان برنامه‌نویسی یک زبان مصنوعی انگلیسی است که برای بیان محاسباتی که توسط یک ماشین (مخصوصا رایانه) قابل انجام است، طراحی شده‌است.زبان‌های برنامه‌نویسی برای ایجاد برنامه‌هایی به کار می‌روند که رفتار یک ماشین را مشخص می‌کنند، الگوریتم دقیق را بیان می‌کنند، یا روشی برای ارتباط انسانند.
از این رو، بسیاری از کسب و کارها در ایران، علاوه طراحی سایت، به ساخت نرم افزار، مخصوصا اپلیکیشن های اندروید و ios که روزانه میلیون ها نفر از آن ها استفاده می‌کنند، روی آورده اند.
ساخت نرم افزارهای مهندسی، CRM، محاسباتی و حسابداری، اپلیکیشن‌های سفارش غذا، تاکسی، مسیریاب، خرید بلیت، فروشگاهی، خدمات بانکی، بازی، پیامرسان، شبکه های اجتماعی، پخش کننده فیلم و موسیقی و… از این دسته هستند.
به گزارش ایسنا، چه برنامه نویس هستید و چه به دنبال سفارش پروژه برنامه نویسی یا سفارش ساخت اپلیکیشن هستید، در ابتدا بهتر است محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی را بشناسید تا در ادامه، سایتی را برای سفارش یا انجام پروژه های برنامه نویسی به شما معرفی کنیم.

سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی به صورت دورکاری
اگر صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال سفارش ساخت و طراحی نرم افزار یا اپلیکیشن هستید، و یا یک برنامه نویس هستید که مایل هستید با انجام پروژه، به صورت فریلنسر، به طریق دورکاری اینترنتی (مخصوصا در شرایط کرونا)، کسب درآمد داشته باشید، می‌توانید پلتفرم کارلنسر را تجربه کنید.

کارفرماها می‌توانند در این سایت، پروژه خود را به صورت رایگان، ثبت کنند تا برنامه نویس هایی که مایل به انجام آن هستند، با ارسال توضیحات و مبلغ پیشنهادی، به کارفرما پیشنهاد دهند. کارفرما پس از بررسی پیشنهادها، نمونه کارها و رزومه ی افراد، می‌تواند فریلنسر یا برنامه نویس را استخدام و انجام پروژه را به او بسپارند.
فریلنسرهای برنامه نویس در هر ماه، قادر به ارسال چند پیشنهاد رایگان روی پروژه ها هستند. و در صورت تمایل می‌توانند پیشنهادهای اضافی را با هزینه پایین، خریداری کنند. اگر کارفرما یا فریلنسر هستید، تجربه خود را در رابطه با کارلنسر با ما در میان بگذارید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : کارلنسر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز