پرقدرت ترین وانت پیکاپ جهان با دلار 25 هزار تومانی چقدر تمام می‌شود؟ + عکس

لست سکند

شرکت فیات کرایسلر از حراج اولین سوپر پیکاپ Ram 1500 TRX 2021 از نسخه به اصطلاح Launch Edition در یک حراج خیریه خبر داد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از Glas، تولید قدرتمندترین و سریعتری پیکاپ جهان در کارخانه ای در استرلینگ هایتس در ایالت میشیگان امریکا آغاز شده است. قرار است شرکت RAM در ابتدای سال جدید میلادی تاریخ شروع فروش انبوه محصول جدید خود را در ایالات متحده اعلام کند.


نسخه Launch Edition به طور سنتی با حداکثر کارایی و امکانات ارائه می شود که شامل سیستم صوتی ممتاز با 19 بلندگو ، نمایشگر پیشرفته، سقف پانوراما، آپشن های ایمنی اختیاری و بسیاری موارد دیگر است. در تولید این نسخه از رنگ طوسی ویژه به نام Anvil Gray استفاده شده است. نسخه Launch Edition این پیکاپ از سیستم تعلیق تقویت شده و موتور 6.2 لیتری Hemi V8 با قدرت 712 اسب بخار بهره می برد و ویژگی ها بدنه آن برای رانندگی آفرود طراحی شده است.


تنها 3 ساعت پس از اعلام سفارش گیری 702 دستگاه از اولین نسخه Ram 1500 TRX Launch Edition با قیمت پایه 90315 دلار بفروش رسید. به این ترتیب این خودرو استثنایی با دلار 25 هزار تومانی حدود 2 میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

به گفته شرکت سازنده اولین دستگاه از این محصول جدید که از خط تولد خارج شده است در اوایل سال 2021 در یک حراج خیریه جهت فروش قرار خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت


Ram Trucks یا RAM ، سازنده معروف انواع پیکاپ در سایزهای مختلف است که به شرکت فیات کرایسلر تعلق دارد. در سال 2011 RAM از شرکت دوج جدا شد و به صورت یک شرکت مستقل درآمد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرقدرت ترین وانت پیکاپ جهان با دلار 25 هزار تومانی چقدر تمام می‌شود؟ + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز