پرفروش ترین کولرگازی جی‌ پلاس + قیمت اردیبهشت 1402

هیچ ‌چیز بهتر از انتخاب یک کولر خنک که مصرف انرژی کمتری دارد نمی‌تواند تابستان خوبی را برای شما رقم بزند. امروزه کولرهای‌گازی به علت تولید سرمای بیشتر متقاضیان بیشتری دارند و افراد برای خرید به دنبال اقتصادی‌ترین گزینه‌ها هستند. یکی از برندهایی که محصولات مقرون به صرفه‌ای تولید می‌کند، جی‌پلاس است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس با جست‌و‌جو در سایت‌های اینترنتی به معرفی 5 مدل از پرفروش‌ترین کولرهای گازی‌‌های جی‌پلاس در بازار می‌پردازد:

1- کولرگازی 18 هزار جی‌پلاس مدل GAC-HF18TQN1

این مدل دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت تنظیم رطوبت آن اشاره کرد. این محصول برای مناطق با آب و هوای معتدل مناسب است. قیمت آن حدودا  24 میلیون و 700 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

2- کولرگازی 24 هزار جی‌پلاس مدل GAC-HF18TQN1

این مدل قابلیت تنظیم رطوبت دارد و مجهز به فیلتر چندلایه است. کولر دارای تایمر جهت تنظیم فعالیت دستگاه و مجهز به قابلیت رطوبت زدایی است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به دو عملکرد سرمایش و گرمایش اشاره کرد. قیمت آن حدودا 32 میلیون و 300 هزار تومان است.

3- کولرگازی 30 هزار جی‌پلاس مدل GAC-HF18TQN1

کولر مجهز به هردو عملکرد سرد و گرم است. قابلیت کاردکرد تا دمای 48 درجه را دارد و مجهز به فیلتر چند لایه است. از ویژگی‌های محصول می‌توان به قابلیت تنظیم رطوبت و تایمر جهت تنظیم فعالیت دستگاه اشاره کرد. قیمت این مدل حدودا 37 میلیون و 300 هزار توامان است.

4- کولرگازی 18 هزار اینورتر جی‌پلاس مدل GAC-HF18TQN1

این مدل مجهز به قابلیت رطوبت‌زدایی است. این محصول هر دو عملکرد سرمایش و گرمایش را دارد. حالت سلامت یا Health mode دستگاه جهت پاکسازی محیط از ویروس و باکتری‌ها است. از این کولر می‌توان در محیط‌هایی با ابعاد 25 تا 35 متر مربع استفاده کرد. قیمت آن حدودا  31 میلیون و 100 هزار تومان است.

5- کولرگازی 30 هزار اینورتر جی‌پلاس مدل GAC-HF18TQN1

این مدل برای مساحت 40 تا 60 متر مربع طراحی شده است. کولر هر دو عملکرد سرمایش و گرمایش را دارد. این محصول مناسب برای استفاده در مناطق معتدل است. از ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن تایمر با امکان تنظیم فعالیت دستگاه در زمان‌های دلخواه افراد اشاره کرد. قیمت این کولر حدودا  54 میلیون و 600 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “پرفروش ترین کولرگازی جی‌ پلاس + قیمت اردیبهشت 1402

  1. بازنشسته تامین اجتماعی گفته:

    هرکسی بفکرمنافع شخصی خودشان هستندچراانقدربی حساب کتاب هرروز قیمت هاسربفلک کشیده؟سه هفته پیش این کولرهای گازی نصف قیمت الان بود خداوند متعال لعنت کنددلالان سوداگر را و شایعه سازان ودلالان سوداگر را و شبکه های اجتماعی شایعه سازان ودلالان سوداگر ولعنت برکسانیکه ازناراحتی ونارضایتی مردم خوشحال میشوند خداوند نسلشان راریشه کن کند ان شاء الله.درسته که نظارت دربازارنیست ولی خداوندهست وگوش مالی میدهد ان شاء الله

  2. رضا گفته:

    وقتی نظارتی روی بازار نباش قیمت کولر دلال سودجو تعیین میکند . دیگه مردم بخودش رحم ندارن کولر گازی تقلبی درجه 3 را باقیمت اصلی میدن دست مشتری

  3. بازنشسته فلک زده گفته:

    از امیر کبیر پرسیدند در مدت زمان محدود چگونه این مملکت را از دزد پاک کردی؟

    گفت: من خود دزدی نمی کردم و نمیگذاشتم معاونم هم دزدی کند، او نیز از این که من نميگذاشتم دزدی کند نمی گذاشت معاونش دزدی کند و همین طور این روند تا انتها ادامه یافت. اگر من دزدی میکردم تا آخرین سمت دزدی میکردند و کشور می شد دزدخونه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز