پرفروش‌ ترین موزن گوش و بینی در بازار چند؟

کوتاه کردن موهای بینی و گوش با یک موزن طرفداران زیادی دارد. این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که به آرامی و بدون آسیب رساندن به پوست ظریف داخل بینی و گوش، قابل مشاهده ترین موها را به آسانی اصلاح کنید.

به گزارش کاماپرس، برندهای گوناگونی از جمله پاناسونیک، رمینگتون، فیلیپس، روزیا، کیمی و غیره محصولات باکیفیت بسیاری تولید می‌کنند. یافتن یک موزن خوب همراه با قیمت مناسب نیاز به کمی مطالعه و بررسی دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین موزن گوش و بینی در بازار می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

1-موزن گوش و بینی پاناسونیک مدل ER-GN30

پاناسونیک از جمله برندهای شاخص و شناخته شده در بازار است. بی اغراق نیست اگر محصولات آن از فروش بالایی برخوردار باشد. موزن گوش و بینی پاناسونیک مدل ER-GN30 با تیغه استیل ضدزنگ به شیوه برش چرخشی موهای بینی و گوش را اصلاح می‌کند. این محصول ضدآب، قابلیت استفاده زیر دوش را دارد و تیغه‌های دولبه آن به تسهیل عمل اصلاح کمک می‌کند. قیمت این محصول 727 هزار تومان گزارش شده است.

آریاک سفر

2-موزن گوش و بینی و خط زن جیمی مدل Gm 3130

موزن جیمی با حدود قیمت 190 هزار تومان نیاز افراد را برطرف می‌کند. منبع تغذیه آن باتری قابل شارژ بدون سیم است. تیغه آن به صورت استیل ضدزنگ و به گونه برش چرخشی حرکت می‌کند. موزن Gm 3130 امکان استفاده زیر دوش را ندارد.

3-موزن گوش و بینی و ابرو براون مدل BR-3007

تکنولوژی اصلاح این موزن از شیوه برش مستقیم تبعیت می‌کند. سرعت بالا، تیغه‌های تیز، بدنه ضدلک و رنگ زیبای آن از جمله مزایای آن جهت انتخاب مشتریان است. قیمت این محصول 236 هزار و 800 تومان است. اقلام همراه آن شامل سری خط زن، سری موزن بینی، گوش و ابرو، سیم برق، کاتالوگ محصول و بوگیر بیکیت می‌شود.

4-موزن بینی و گوش پرومکس 3250T

از خصوصیات این محصول می‌توان به پایه نگهدارنده، حالت خط زن و چراغ روشن کردن درون گوش و بینی اشاره کرد. موزن بینی و گوش پرومکس با قیمت 480 هزار تومان به فروش می‌رسد. این دستگاه با تکنولوژی برش چرخشی کار می‌کند و قابلیت استفاده زیر دوش را ندارد.

5-موزن گوش، بینی و ابرو روزیا مدل HD107

این دستگاه با دارا بودن تکنولوژی چرخشی موهای گوش و بینی را کوتاه می‌کند. سری تریمر خطی آن به مرتب کردن خط ریش، سبیل و کوتاهی موی صورت می‌پردازد. موزن روزیا دارای یک سری همراه با شانه مخصوص جهت کوتاهی موی ابرو است. این دستگاه سبک و خوش دست، قابلیت استفاده زیر دوش را ندارد. این موزن با هزینه 295 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز