پرفروش ترین محصولات جامداد در تیرماه 1401

سایت جامداد در سال 1389 توسط واحد سیدمحمدی تاسیس شد. این مجموعه ابتدا به فروش نوشت افزار مشغول بود و پس از مدتی به فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی روی آورد.

مجموعه جامداد، مجموعه متنوعی از اغلب برندهای آرایشی و بهداشتی است، به طوری که هر محصول با جزئیات کامل در سایت قرار می‌گیرد و هر ماه، پرفروش‌ترین محصولات آن معرفی می‌شوند. در ادامه پرفروش ترین محصولات جامداد در تیرماه 1401 معرفی خواهند شد.

ماسک موی کراتینه دار بیورلی حجم 500 میلی لیتر

این ماسک مو، محصولی از برند محبوب بیورلی و ساخت انگلستان است که قابل استفاده برای موهای کراتینه شده، رنگ شده و آسیب دیده است.

آریاک سفر

این محصول، خواص تقویتی نیز دارد و پیازچه و ریشه مو را تقویت می‌کند. همچنین بدون ایجاد حساسیت معرفی شده است. ماسک موی بیورلی با 500 میل حجم و قیمت 245 هزار تومان در سایت جامداد موجود است.

شامپو رنگ مو دو قلوی A+B لانا

این شامپو، ادعا کرده است که در کمترین زمان موی سفید را به رنگ طبیعی برمی‌گرداند. شامپو رنگ لانا در سال 2010 جزو برترین شامپوهای رنک‌کننده مو قرار گرفت و از وزارت بهداشت اروپا، تاییدیه دریافت کرد.

این شامپو موها را به صورت کامل و یکنواخت رنگ می‌کند و همچنین خاصیت درخشان‌کنندگی مو دارد. این محصول با هر نوع موی زنان و مردان مناسب است و به قیمت 98 هزار و 900 تومان در سایت جامداد به فروش می‌رسد.

شامپو ضد ریزش و رشد مجدد موی اسب MBC

آرجنین، گردش خون را افزایش می‌دهد و میتونین باعث تقویت و رشد طبیعی موها می‌شود. همچنین سیستین نیز سطح هورمون استرس‌زا را کاهش می‌دهد و همه این‌ها در این شامپو، جمع شده‌اند. شامپویی که محرک رشد و رویش مو است و خاصیت ضدشوره دارد.

شامپو اسب ضد ریزش، بازسازی کننده و محرک رشد مو است و شامل ترکیبات فعال و انواع ویتامین‌هاست که از ریشه تا نوک موها را تقویت کرده و باعث افزايش ضخامت مو می شود. پروتئین هیدرولیز شده که شامل پپتاید و کمپلکس آمینو اسید هست یک لایه محافظ روی ساقه مو ایجاد می‌کند و خشکی و شکنندگی مو را رفع کرده و در برابر آفتاب و حرارت از موها محافظت می‌کند.

این شامپو در سایت جامداد با قیمت 89 هزار تومان عرضه شده است و جزو پرفروش‌ترین محصولات تیرماه شناخته می‌شود.

ژل لایه بردار فوری سیلور عصاره آلوورا

ژل لایه بردار سیلور ادعا می‌کند که می‌توانند پوست را به صورت عمقی در 30 ثانیه پاک کند و سفیدی و روشنی را به آن ببخشد. این ژل علاوه بر صورت، مناسب بدن هم است و برای انواع پوست‌ها می‌تواند مناسب باشد. ژل سیلور به قیمت 55 هزار تومان در سایت جامداد موجود است.

شامپو ضد ریزش مو والمو حجم 270 میل

ترکیبات این شامپو از جینسینگ هست و نوع درجه یک اصل از سری محصولات والمو به شمار می‌رود. این شامپو برای جلوگیری از ریزش موهای سر کاربرد دارد و در مدت کمی برای جلوگیری از موخوره، موهای سوخته و کم‌پشت پاسخ می‌دهد.

همچنین این شامپو، شاداب‌کننده و شفاف کننده مو نیز هست و سایت جامداد برای اورجینال بودن این محصول ضمانت می‌دهد. قیمت شامپو والمو 77 هزار تومان است.

سرم موبر دائمی اپی سافت EPISOFT

تضعیف کامل ریشه موهای زائد و متوقف کردن کامل رشد موهای زائد بعد از مدتی کوتاه از ویژگی‌های این سرم موبر هستند. این سرم تماما ارگانیک، گیاهی و بدون ایجاد حساسیت است به طوری که می‌توان از آن در تمام نقاط بدن، همچنین برای خانم‌ها و آقایان استفاده کرد.

محصول پیش رو تست شده و مورد تایید وزارت بهداشت ترکیه قرار گرفته است و با حجم 30 میلی لیتر حاوی مرطوب‌کننده طبیعی نیز است و با 140 هزار تومان می‌توان آن را از سایت جامداد خریداری کرد.

مرتبط با : جامداد
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز