پرفروش ‌ترین لپ ‌تاپ‌ های دیجی ‌کالا در پاییز 1401

لست سکند

لپ‌تاپ‌ها که نسخه‌های قابل‌حمل کامپیوترهای شخصی هستند، به علت آسانی در جابه‌جایی و اندازه کوچک‌تر، از همان ابتدای ظهورشان پرفروش بوده‌اند. مانند بازار گوشی‌های موبایل، بازار لپ‌تاپ‌ها نیز رقبای زیادی را در خود جای داده است؛ از اپل و مایکروسافت گرفته تا ایسوس و لنوو و اچ‌پی. این بازار داغ، خریداران زیادی از جمله دانشجویان، کارمندان، دانش‌آموزان و حتی افراد اهل گیم دارد.

کاماپرس در ادامه، به معرفی پنج لپ‌تاپ پرفروش فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‌پردازد؛

لپ‌تاپ ایسوس مدل X543MA-GQ1012

این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی مات است و ۱٫۹ کیلوگرم وزن دارد. دو رنگ سرمه‌ای و خاکستری آن در بازه قیمتی شش میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تا هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. گارانتی ۲۴ماهه یکپارچه (شرکت سازگار، حامی، ویستا و آواژنگ) نیز برای این محصول موجود است. ایسوس از پردازنده Celeron N4020 دو هسته‌ای اینتل استفاده کرده که ۴ گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه داخلی HDD دارد. این لپ‌تاپ پردازنده گرافیکی مجزا نداشته و از پردازنده گرافیکی داخلی UHD Graphics 600 اینتل استفاده می‌کند. این دستگاه فاقد درایو نوری سی‌دی و دی‌وی‌دی بوده و از درگاه‌های ارتباطی آن می‌توان به دو پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.2 و شیار کارت حافظه نام برد. یک باتری لیتیوم‌یونی سه سلولی ۳۳ واتی نیز در این لپ‌تاپ استفاده شده است. نوع طبقه‌بندی استفاده این لپ‌تاپ در دیجی‌کالا، «کاربری عمومی» ذکر شده است.

لپ تاپ ایسوس-کاماپرس

لپ‌تاپ اچ‌پی مدل Victus 15-FA0031DX

این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی در رنگ خاکستری و در بازه قیمتی ۲۳ تا ۲۶ میلیون تومانی در دیجی‌کالا موجود است. گارانتی‌های ۱۸ماهه ویرا و دلتوس و همچنین گارانتی ۲۴ماهه سریر برای این محصول ارائه شده است. این لپ‌تاپ ۲٫۲ کیلوگرم وزن داشته و از پردازنده اینتل Core i5 نسل ۱۲ هشت هسته‌ای بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی GeForce GTX1650 با حافظه اختصاصی گرافیکی چهار گیگابایت و رم هشت گیگابایتی DDR4 و همچنین حافظه داخلی SSD ۵۱۲ گیگابایتی انتخاب‌های سخت‌افزاری اچ‌پی برای این لپ‌تاپ بوده‌اند. صفحه‌نمایش IPS مات این لپ‌تاپ از نرخ تصویر ۱۴۴ هرتز و وضوح فول‌اچ‌دی پشتیبانی کرده و دارای کیبورد با نور پس‌زمینه، وب‌کم و تاچ‌پد چند لمسی است. از درگاه‌های موجود روی بدنه این لپ‌تاپ می‌توان به دو USB 3.0، یک USB Type-C، پورت LAN، شیار کارت حافظه، HDMI و جک ۳٫۵ میلی‌متری اشاره کرد. باتری استفاده شده در این لپ‌تاپ از سه سلولی بوده و طبق مشخصات ذکر شده در وب‌سایت دیجی‌کالا، شارژدهی یک الی سه ساعته دارد. ویندوز ۱۱ نسخه هوم نیز روی این لپ‌تاپ از پیش نصب شده است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ اچ پی-کاماپرس

لپ‌تاپ ایسوس مدل VivoBook R565FA-EJ197

لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ویووبوک ایسوس نیز با رنگ نقره‌ای و گارانتی یکپارچه ۲۴ماهه با قیمت ۱۲ و نیم میلیون تومانی در دیجی‌کالا آماده فروش است. ایسوس از پردازنده Core i3 نسل ۱۰ اینتل و بدون کارت گرافیکی مجزا، با چهار گیگابایت رم DDR4 و حافظه داخلی یک ترابایتی HDD استفاده کرده است. نمایشگر این لپ‌تاپ از نوع TFT LCD مات با وضوح Full HD بوده و دارای حسگر اثر انگشت، کیبورد با نور پس‌زمینه و وب‌کم 720p است. این لپ‌ةاپ فاقد درایو نوری بوده و دارای دو USB 2.0، دو USB 3.2 و درگاه HDMI است. باتری استفاده شده در این لپ‌تاپ نیز لیتیوم‌یونی دو سلولی است و بدون سیستم‌عامل از پیش نصب شده عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ ایسوس مدل R465FA-EB028

این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی با رنگ خاکستری و گارانتی ۱۸ماهه یکپارچه، با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا فروخته می‌شود. در این لپ‌تاپ ۱٫۶ کیلوگرمی از پردازنده Core i3 دو هسته‌ای نسل ۱۰ اینتل استفاده شده و فاقد حافظه گرافیکی مجزا است. این لپ‌تاپ دارای یک ترابایت حافظه داخلی HDD، چهار گیگابایت رم DDR4 است. صفحه‌نمایش IPS این لپ‌تاپ مات بوده و وضوح Full HD دارد. وب‌کم 720p، درگاه‌های USB 2.0، USB 3.2 ، USB Type-C، HDMI، همچنین عدوم وجود درایو نوری سی‌دی و دی‌وی‌دی از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ به شمار می‌روند. یک باتری دو سلولی ۳۷ وات‌ساعت لیتیوم‌یونی نیز در این لپ‌تاپ استفاده شده و بدون سیستم‌عامل از پیش نصب شده عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ اپل مدل MacBook Air MGN63 2020

پنجمین لپ‌تاپ پرفروش اپل، مدل ۱۳ اینچی مک‌بوک ایر ۲۰۲۰ است. این لپ‌تاپ با رنگ خاکستری قیمتی در بازه ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تا ۳۶ میلیون تومانی دارد و شرکت‌های پیکسل و آروند گارانتی‌های ۱۸ماهه این لپ‌تاپ را ارائه می‌دهند. طبق معمول، تراشه M1 با پردازنده گرافیکی ۷ هسته‌ای اپل در این لپ‌تاپ استفاده شده است. این لپ‌تاپ دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی SSD به همراه رم هشت گیگابایتی Unified است. نمایشگر آن از نوع IPS بوده و وضوح QHD دارد. کیبورد با نور پس‌زمینه، وب‌کم 720p، بلندگوهای استریوی داخلی، تاچ‌پد با پشتیبانی کامل از انواع فرمان‌های چند لمسی، دو درگاه USB Type-C با قابلیت Thunderbolt 3، باتری لیتیوم ‌پلیمری ۵۰ وات‌ساعتی و سیستم‌عامل Max OS Big Sur از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ هستند. شارژدهی این لپ‌تاپ طبق مشخصات ذکر شده در دیجی‌کالا، حداکثر تا ۱۵ ساعت برای وب‌گردی است.

لپ تاپ اپل-کاماپرس

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز