پرفروش ترین ریمل های موجود در بازار چند؟

ریمل یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایشی چشم است که مژه‌ها را حجم می‌دهد و بلند می‌کند. انتخاب ریمل در نگاه اول کار ساده‌ای به نظر می‎رسد، ولی این طور نیست. به این دلیل که مژه‌های افراد شکل‌های مختلفی دارد و برای این که بهترین نتیجه را بگیرند، لازم است که ریمل بلندکننده و یا حجم‌‎دهنده مخصوص مژه‌های خود را استفاده کنند. بسیاری از افراد در انتخاب ریمل ممکن است دچار مشکل شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی کردن مصحولات پرفروش به افراد در انتخاب خود کمک می‌کنند.

کاماپرس با جست‌وجو فروشگاه‌های اینترنتی در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین ریمل‌های بازار می‌پردازد:

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل اکستند ولوم

ریمل کالیستا فضا خالی بین مژه‌ها را به خوبی پر می‌کند و می‌تواند باعث پرحجم شدن و خوش‌حالت شدن آن‌ها شود. همچنین این ریمل باعث می‌شود مژه‌ها بلندتر شود و پرپشت‌تر دیده شود. این محصول بافت بسیار سبکی دارد و باعث احساس سنگینی روی چشم نمی‌شود. یکی از مزیت‌های این ریمل ماندگاری بالا است و زیر چشم را سیاه نمی‌کند. این ریمل با برس مویی و در حجم 11 میلی‌لیتر به قیمت 216 هزار تومان عرضه می‌شود.

ریمل اسموکی لش گلدن رز

ریمل اسموکی لش گلدن رز حاوی رنگدانه‌های بسیار مشکی است و به خوبی می‌تواند تارهای مژه را از هم جدا کند. این محصول ماندگاری بالایی دارد و زیر چشم ریزش ندارد. سبک بودن بافت آن و سرعت بالای خشک شدن این محصول به کاربران امکان استفاده چند لایه روی مژه برای حجم‌دهی بیشتر را می‌دهد. براش فیبری این ریمل به خوبی به مژه حجم می‌دهد و آن‌ها را پرپشت می‌کند. این ریمل به قیمت 165 هزار تومان یکی از پرفروش‌ترین ریمل‌های بازار است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

ریمل ایزادورا مدل بیگ بولد اکستریم

این مدل از ریمل ایزادورا حجم‌دهی دو برابر نسبت به سایر مدل‌های آن دارد. این محصول برس فیبری و انعطاف‌پذیری دارد که به خوبی تارهای مژه را از هم جدا می‌کند. این ریمل پوشش‌دهی بالایی دارد و به خوبی روی همه مژه‌ها و حتی تارهای مژه ریز کنار چشم می‌نشیند. این محصول برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند و یا از لنز استفاده می‌کنند، مناسب است. ماندگاری بالا و عدم ریزش زیر چشم از مزیت‌های ریمل ایزادورا است. این محصول به قیمت 250 هزار تومان یکی از پرفروش‌ترین ریمل‌های موجود در بازار است.

ریمل اسنس آی لاو کریزی ولوم

این ریمل اسنس برای افرادی که مژه‌های بلند ولی کم‌پشت و بی‎حالتی دارند، انتخاب مناسبی است. کاربران به کمک این ریمل می‌توانند مژه‌های بلندتر و ضخیم‌تری داشته باشند. رنگدانه‌های این ریمل بسیار سیاه است و برس بزرگ و انعطاف‌پذیر این محصول می‌تواند همه مژه‌ها را به خوبی پوشش دهد. این ریمل با توجه به کیفیت و قیمت خوب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روزمره است و به قیمت 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ریمل حجم دهنده مای مدل گورجس آیز بلک دایموند

این ریمل مای علاوه بر داشتن قدرت حجم‌دهندگی بالا به خوبی مژه‌ها از هم جدا می‌کند. برس ریمل بلک دایموند به خوبی مواد را روی همه تارهای مژه پخش می‌کند و از چسبندگی مژه‌ها جلوگیری می‌کند. فرمولاسیون این محصول طوری است که حساسیت ایجاد نمی‌کند و با داشتن ویتامین ای از مژه‌ها حفاظت می‌کند. این ریمل ماندگاری بالایی دارد و زیر چشم نمی‌ریزد. این محصول با قیمت 220 هزار تومان یکی از بهترین انتخا‌های اقتصادی برای استفاده روزمره محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : مای
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز