پرفروش ترین تشک خوشخواب در بازار چند؟

داشتن خواب خوب و سالم موجب افزایش عملکرد مغز و بهبود سیستم ایمنی بدن می‌شود. خوابیدن بر روی تشک نامناسب و غیراستاندارد موجب بی‌خوابی و دردهای عضلانی می‌شود. بنابراین، تمامی پزشکان اکیداً توصیه می‌کنند تا از تشک‌های طبی و استاندارد جهت افزایش سلامتی و کاهش تنش‌های عضلانی استفاده شود.

در حال حاضر، تشک خوشخواب اورجینال به عنوان بهترین تشک موجود در بازار شناخته می‌شود. این محصول، از مشکلات ناحیه ستون فقرات جلوگیری می‌کند. در ادامه، کاماپرس قیمت تشک خوشخواب در بازار را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*تشک یک نفره خوشخواب مدل طبی پاکتی سه میلیون و 800 هزار تومان آگهی شده است. سایز این تشک یک نفره 120*200 سانتی متر بوده و دارای پارچه ضد حساسیت است. در داخل تشک طبی پاکتی از اسفنج رول و الیاف پلی استر استفاده شده است.

*قیمت تشک طبی پاکتی خوشخواب دو نفره با سایز 200*160 سانتی متر، چهار میلیون و 400 هزار تومان است. نوع دیواره این تشک از جنس اسفنج بوده و در داخل آن از فنر پاکتی و منفصل استفاده شده است.

آریاک سفر

*تشک خوشخواب مدل سوپرکلاس سافت دو نفره سایز 200*200 سانتی متر به قیمت 8 میلیون و 565 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. پارچه این تشک از جنس ژاکارد طرح‌دار بوده و در داخل آن از فنر منفصل به همراه اسفنج مخصوص استفاده شده است.

*قیمت تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد سایز 200*160 سانتی‌ متر، 11 میلیون و 250 هزار تومان است. در داخل این محصول از فنر منفصل پاکتی و الیاف پلی استر استفاده شده و رویه آن از جنس ژاکارد گرد بافت است.

*مدل سوپر استار تشک خوشخواب دو نفره در سایز 160*200 سانتی متر به قیمت 13 میلیون و 750 تومان به فروش می‌رسد. این تشک به دلیل داشتن فنر میکرو، یک خواب بسیار آرام را برای تمامی افراد به ارمغان می‌آورد. در این محصول از اسفنج رول و ترموباند الیاف پلی استر استفاده شده است.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز