پرفروش ترین تابلو برق های بازار کدامند؟ + بررسی قیمت تابلو برق

هر سیستم برقی به یک ابزار کلیدی به نام تابلو برق احتیاج دارد. تابلو برق فضایی برای سامان دهی انشعابات برق در یک محیط است و انواع مختلفی دارد. قیمت تابلو برق با توجه به جنس آن و نوع کاربردش تفاوت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، احتمالا همه اشخاص در محیط‌های مختلف اعم از منزل، کارخانه‌ها، ادارات و فضاهای گوناگون دارای انشعابات برقی، تابلو برق را مشاهده کرده‌اند. تابلو برق یک جعبه فلزی یا غیرفلزی است که به کلیدهای قطع و وصل جریان الکتریکی مجهز بوده و به طور کلی وظیفه توزیع جریان برق به صورت مساوی در مدار را برعهده دارد. معمولا این جعبه‌ها از لحاظ بصری نیز اهمیت دارند. جعبه‌های مذکور با توجه به نوع کاربرد، در ابعاد و انواع مختلفی ساخته می‌شوند. به همین دلیل قیمت تابلو برق های مختلف هم، متفاوت است.

انواع تابلو برق را بشناسید

تجهیزات الکتریکی شامل کنتاکتور، بی متال، انواع رله‌ها و کلیدها، تجهیزات اندازه گیری برقی، ترانس جریان یا سی تی و ولتاژ، بدنه و ارتباطات هر تابلو برق را شکل می‌دهند. تابلو برق را به صورت کلی به سه دسته اصلی، نیمه اصلی و فرعی تقسیم می‌کنند. تابلو برق اصلی وظیفه کنترل برق ورودی به مجموعه و انشعابات اصولی آن را برعهده دارد. معمولا این نوع تابلو برق را به شکل ایستاده تولید می‌کنند.

تابلو نیمه اصلی به منظور تقسیم بندی و نظم دهی در برق رسانی به واحدهای ساختمانی و مناطق مستقل یک مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع تابلو، برق خود را از منبع اصلی دریافت می‌کند.

آریاک سفر

آخرین نوع تابلو برق، مدل فرعی است که کلیدهای متعدد برای کنترل جریان برق در بخش‌های مختلف منازل، آن را تشکیل داده‌اند. این مدل تابلو برق هم از منبع اصلی تغذیه می‌کند. لازم یه ذکر است که مدل مذکور به دو نوع فرعی تجهیزات و تاسیسات و روشنایی تقسیم می‌شود.

تابلو برق‌ها ساختمان‌ها و محیط‌های صنعتی نیز انواع مختلفی دارند. تابلو مستقیم واحد، عمومی و اصلی در گروه تابلو برق‌های ساختمانی قرار می‌گیرند. تابلو برق‌های صنعتی هم انواع گوناگونی دارند و براساس محل نصب، نوع ولتاژ و جنس مدل‌های گوناگونی پیدا می‌کنند.

خرید تجهیزات برقی از فروشگاه معتبر

همانطور که ذکر شد برخلاف تصور افرادی که اندکی با این تجهیزات آشنایی دارند، تابلو برق های مختلفی در بازار عرضه شده‌اند که اهل فن و افراد خبره توانایی تشخیص مدل و انتخاب بهترین آن را خواهند داشت. بنابراین اگر به چنین تجهیزاتی احتیاج دارید و در تشخیص مدل مناسب این ابزار نیازمند راهنمایی هستید، بهتر است به یک مرکز تخصصی یا کارشناسان معتبر مراجعه کنید.

برای این موضوع لازم نیست مدت زیادی وقت بگذارید و به مکان‌های مختلف مراجعه داشته باشید تا بهترین فروشگاه تجهیزات برق صنعتی را بیابید. کافی است با چند کلیک به تسلاکالا مراجعه کنید. تسلاکالا یکی از بهترین فروشگاه تجهیزات برق صنعتی است که تمامی کالاهای برقی اعم از بانک خازنی ، تابلو برق، کابل و … را به مشتریان ارائه می‌دهد. تمام تجهیزات برقی این فروشگاه آنلاین مانند بانک خازنی و … از بهترین برندهای داخلی هستند.

استعلام قیمت تابلو برق از تسلاکالا

تسلاکالا تمامی تجهیزات برقی لازم را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. در صورتی که مایل به آگاهی از قیمت تابلو برق ، کابل و … باشید، کافی است به بخش خرید تجهیزات این مجموعه مراجعه کنید. با کلیک روی گزینه فروشگاه و آگاهی از برند مورد نظر، امکان تماس با کارشناسان مجموعه و آگاهی از قیمت کابل برق ، تابلو برق و … وجود دارد.

این سایت پرفروش‌ترین نوع تابلو برق یا دیگر  تجهیزات برقی را به مشتریان معرفی می‌کند. به عنوان مثال تاکنون تابلو برق کنتوری فشار ضعیف کنتوری 3 واحد سه فاز، تابلو فشار ضعیف شالتر، تابلو برق فشار ضعیف مرکز کنترل موتور و تابلو برق فشار ضعیف قدرت و توزیع بیشترین فروش را داشته‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : تسلاکالا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز