پرفروش ترین انواع چمن مصنوعی بازار

متراژ کم و در کل جمع و جور شدن خانه‌ها و فضاهای مختلف، باعث به وجود آمدن حس کسالت در افراد می‌شود. به همین دلیل بسیاری تلاش می‌کنند تا با استفاده از محصولاتی مثل گل و گیاهان خانگی، چمن مصنوعی و … محیط خانه، تراس، فضای کار، رستوران و مکان‌های مشابه را تغییر دهند و حس بهتری را در محیط به وجود آورند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از چمنزار، کاربرد برخی از محصولات در فضای خانه، محیط کار، باغ و … نه تنها باعث تنوع محیط می‌شود، بلکه از لحاظ اقتصادی هم صرفه زیادی دارد. چمن مصنوعی یکی از این نوع محصولات است. این چمن‌ها معمولا در آب و هوای مختلف مثل مناطق سردسیری یا نواحی استوایی و گرمسیر، بدون هیچ نوع آسیبی باقی خواهند ماند و نیازی به رسیدگی‌های مختلف ندارند. لازم به ذکر است که این محصول حتی در ورزشگاه‌ها و محیط‌های ورزشی هم استفاده می‌شود.

با استفاده از چمن مصنوعی زمین به صورت یکنواختی پوشانده خواهد شد و از این بابت هم مشکلی وجود ندارد. انواع چمن‌های مصنوعی از پل اتیلن، پلی پروپیلن یا ترکیبی از این دو مواد ساخته می‌شوند و دارای ترکیبی از پایدار کننده‌ها هستند. مجموعه‌های مختلفی به صورت تخصصی به تولید این محصولات مشغول هستند که چمنزار یکی از آن‌ها است. به منظور آگاهی بیشتر خوانندگان از انواع چمن مصنوعی در این گزارش پنج نوع از پرفروش‌ترین چمن مصنوعی‌های وبسایت چمنزار معرفی خواهند شد؛

آریاک سفر

چمن مصنوعی ماهونیا 25 میل

قیمت: 157 هزار تومان

مدل ماهونیا 25، از سری چمن مصنوعی‌های الیاف متوسط به شمار می‌رود و دارای تراکم بالایی است. تراکم بالا به همراه الیاف مناسب موجب ضربه گیری درست و انعطاف پذیری بیشتر می‌شود. اما بیشترین کاربرد این محصول در تراس، حیاط، روف گاردن، باغ تالار، فضاهای کنار استخر و مهد کودک‌ها و همچنین اتاق کودک‌ها است.

رویل بلژیکی پلاس

قیمت: 225 هزار تومان

الیاف رویال بلژیکی تولید کشور بلژیک هستند و در ایران برای این چمن مصنوعی کاربرد دارند. این مدل هم به دلیل تراکم بالا، مقاومت در برابر کوبندگی، تغییر رنگ و پوسیدگی و لایه زیرین مقاومی که دارد، برای مناطق پر رفت و آمد مناسب به نظر می‌رسد. در واقع کاربرد این مدل بیشتر برای ورودی فروشگاه‌ها، زمین‌های ورزش و بازی، ورودی فروشگاه‌ها، حیاط مدارس، باغ تالار، تراس و روف گاردن کاربرد دارد.

چمن مصنوعی مدل صدف ملانژ 25

قیمت: 165 هزار تومان

این مدل چمن محصول داخلی است و رنگ سبز مناسبی دارد. چمن صدف ملانژ تک بافت است و بین شش تا هفت سال هم عمر می‌کند. این مدل به خاطر تک بافت بودن به راحتی قابل شست و شو و تمیزی است. این نوع چمن بیشتر در تراس، روف گاردن، مهد کودک، اتاق کودک، نمایشگاه‌های تجاری، فضای بین سنگ‌ها و ویترین فروشگاه‌ها کاربرد دارد.

چمن مصنوعی مدل فیروزه

قیمت: 116 هزار تومان

چمن مصنوعی مدل فیروزه ساخته کمپانی تیولون هلند است و تراکم بالایی دارد. تراکم بالای این مدل باعث شده که چمن مصنوعی مذکور در فضاهای نسبتا پرترددی مثل مهد کودک، تراس، رووف گاردن و حیاط و همچنین ویترین فروشگاه‌ها، سطوح نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها و فست فودها کاربرد داشته باشد. این مدل دارای الیاف کوتاه و مقاومت مناسب در برابر کوبندگی هم هست.

چمن مصنوعی مدل صحرا قرمز

قیمت: 250 هزار تومان

مدل صحرا قرمز با الیاف وارداتی از کمپانی تنکاته هلند در ایران تولید می‌شود و 25 میلی متر هم ارتفاع دارد. این مدل دارای تراکم خوبی و دوام مناسب است و طول عمر نسبتا بالایی دارد. عمده کاربرد چمن صحرا قرمز در حاشیه زمین‌های فوتبال، زمین‌های بازی و زمین‌های ورزشی است.

مرتبط با : چمنزار
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز