پرفروش‌ترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟

امروزه بسیاری از منابع آبی مورد استفاده در مصارف شهری، دارای انواع آلودگی بوده و مصرف آن در طولانی مدت، تهدیدی جدی برای سلامت انسان‌ها محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی چند سالی است مورد توجه قرار گرفته؛ به خصوص که میزان آلودگی‌های آب لوله‌کشی هم در مناطق مختلف بسیار متفاوت است و در بعضی مناطق، بدون استفاده از در دستگاه تصفیه آب خانگی، آب آشامیدنی دارای طعم و مزه‌ای خاص است که لزوم تهیه این دستگاه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. البته شناسایی و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باکیفیت هم بسیار مهم است.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی می‌پردازد؛

آریاک سفر

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا کلر مدل Aqua Clear RO-C172

قیمت: 3 میلیون و 500 هزار تومان

این دستگاه تصفیه آب، از نوع هشت مرحله‌ای بوده که در هشت مرحله با کاهش سختی آب، کیفیت آب را متناسب با سلامت بدن انسان سازگار می‌کند؛ ضمن این‌که بدنه این دستگاه از جنس فایبرگلاس بوده و دارای قابلیت اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر و همچنین دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو است.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر Soft Water تایوانی

قیمت: 3 میلیون و 800 هزار تومان

این مدل یکی دیگر از محصولات پرفروش تصفیه آب خانگی است که دارای 6 مرحله بوده و از کیفیت بسیار بالا و قیمت به صرفه و مناسبی برخوردار است. این دستگاه با تجهیز به تکنولوژی اسمز معکوس، میزان PH آب را تنظیم می‌کند و سختی آب آشامیدنی را با تصفیه ذرات بزرگتر، متناسب با سلامت بدن انسان کاهش می‌دهد. ضمن این‌که بدنه این محصول از جنس فلز بوده و از قابلیت اطلاع رسانی برای تعویض فیلتر نیز برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO8_ORP

قیمت: 4 میلیون تومان

این مدل نیز یکی از دستگاه‌های باکیفیت تصفیه آب خانگی است که مونتاژ ایران بوده و از نوع 8 مرحله‌ای است. این دستگاه برای تصفیه آب آشامیدنی و آب لوله کشی شهری از سیستم اسمز معکوس در 8 مرحله استفاده می‌کند. ضمن این‌که این مدل دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار بوده و از فیلتر آمریکایی فیلمتک برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای مینروا  Ro6_50G

قیمت: 5 میلیون و 500 هزار تومان

این دستگاه نیز از مدل‌های باکیفیت تصفیه آب لوله‌کشی شهری است، با این تفاوت که تصفیه آب را در 6 مرحله انجام داده و دارای دو مرحله فیلترقلیایی کننده و فیلتر اکسیژن ساز نیست؛ با این وجود، با برخورداری از پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار، در چهار مرحله آب آشامیدنی را تصفیه کرده و بو و رنگ آن را بهبود می‌بخشد، این دستگاه نیز از قابلیت اطلاع رسانی برای تعویض فیلتر برخوردار بوده و در انتهای فرایند تصفیه، املاح معدنی مفید را به آب اضافه می‌کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی مینروا  Ro7_Alkaline

قیمت: 5 میلیون و 800 هزار تومان

یکی دیگر از گزینه‌های پرفروش دستگاه تصفیه آب خانگی که علی‌رغم هفت مرحله‌ای بودن و نداشتن مرحله اکسیژن ساز همچنان مورد استقبال قرار گرفته است، این مدل از محصولات قلیایی مینروا است که از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار برخوردار است که در حال حاضر یکی از مدرن‌ترین روش‌های تصفیه آب خانگی در دنیا است. ضمن این‌که این محصول، سطح PH آب را افزایش داده و موجب افزایش خواص آنتی اکسیدانی و ضدسرطانی آن می‌شود.

دستگاه تصفیه آب مینروا تایوانی  Ro8_o2plus

قیمت: 6 میلیون تومان

این مدل، یکی دیگر از محصولات مینروا و همچنین از پرفروش‌ترین مدل‌های تصفیه آب خانگی در بازار است که از نماد اصالت و حک برند برخوردار بوده و در هشت مرحله به خوبی کیفیت آب لوله کشی شهری را با سلامت بدن انسان سازگار می‌کند و سبب کاهش سختی آن می‌شود؛ گفتنی است، این دستگاه از قابلیت اعلام زمان تعویض فیلتر برخوردار بوده و دارای استانداردهای جهانی و تاییدیه از NSF  و سازمان غذا و دارو است.

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یو وی دار مینروا Ro8_UV

قیمت: 6 میلیون و 500 هزار تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا نیز در هشت مرحله و با استفاده از لامپ یو وی و اشعه ماورابنفش، به انگل‌زدایی و میکروب‌زدایی آب آشامیدنی می‌پردازد. این مدل در چهار مرحله ابتدایی، سختی آب آشامیدنی را کاهش داده و در 4 مرحله بعدی، املاح معدنی مفیدی را به آب اضافه می‌کند، ضمن این‌که این دستگاه از فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی برخوردار بوده و همچنین دارای قابلیت اطلاع رسانی تعویض فیلتر است. گفتنی است این دستگاه، برای تصفیه آب چاه خانه‌ها بسیار گزینه مناسبی است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز