پرفروش‌ترین مایکروفرهای ال‌جی در بازار

شرکت ال‌جی در 142 کشور جهان نمایندگی داشته و محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می‌کند. محصولات این برند طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی و برقی را شامل می‌شود که بخشی از آن را لوازم برقی آشپزخانه تشکیل می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مایکروفرها از جمله تولیدات این برند جهانی هستند که در بازار ایران نیز موجود هستند. مایکروفرهای برند از جی زمان پخت غذا را کاهش داده و وظایفی چون گرم‌کردن غذاها، یخ‌زدایی مواد غذایی، پخت مواد غذایی، گریل کردن و … را انجام می‌دهند. در ادامه کاماپرس پرفروش‌ترین مایکروفرهای ال‌جی موجود در بازار ایران را با جستجو در سایت دیجی‌کالا شناسایی کرده و معرفی خواهد کرد.

مایکروفر گریل کانوکشن ال‌جی

این دستگاه 48 برنامه پخت‌وپز متفاوت را پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه امکان گریل کردن و بخارپز کردن را نیز فراهم کرده است. همراه این دستگاه مجموعه ظروف بخارپز، سینی شیشه‌ای، حلقه گردان و دو توری گریل وجود دارند. این محصول در دو رنگ  مشکی و نقره‌ای قابل خریداری است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

مایکروفر ال جی مدل ام اچ هشت هزار و 265

ظرفیت این محصول ال جی 42 لیتر است. امکان بخارپز کردن مواد غذایی با استفاده از این دستگاه وجود دارد. یک صفحه‌نمایش لمسی بر روی مایکروفر وجود دارد که وضعیت دستگاه را نشان داده و قابلیت تنظیم‌کردن آن را فراهم کرده است. این محصول مجهز به قفل کودک است.

مایکروفر ال جی مدل ام دبلیو 31

توان این مدل مایکروفر ال جی 1000 وات است. استفاده از فناوری ایزی کلین سبب شده تا قسمت داخلی محصول آنتی‌باکتریال باشد و کار تمیزکردن آن به‌سادگی صورت پذیرد. این مایکروفر 25 لیتری 17 برنامه پخت اتوماتیک را برای کاربران خود فراهم کرده است.

مایکروفر سولاردام ام اس 98 ال جی

این محصول برند ال جی مجهز به گرماتاب زغالی است که سبب می‌شود حرارت به‌سرعت به داخل مواد غذایی نفوذ کرده و به‌صورت آبدار پخته شوند. این فناوری چیزی شبیه به گریل کردن مواد غذایی بر روی زغال را تداعی می‌کند. این دستگاه امکان حرارت‌دهی از زیر را نیز فراهم کرده که باعث می‌شود کیفیت غذاهای گریل شده افزایش پیدا کند.

مایکروفر ال جی مدل ام سی 61 از سری سولاردام

این دستگاه از قابلیت‌های گریل کردن، بخارپز کردن، مایکروفر کردن، جوجه‌گردان، پخت ذغالی و پخت نوری بهره می‌برد. این محصول یک منوی اختصاصی به نام فست‌فود دارد که کار پخت فست‌فود در خانه را آسان‌تر می‌کند. این دستگاه 32 لیتر ظرفیت داشته و توان آن 900 وات است.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز