پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی های ایرانی

لست سکند

یکی از لوازم برقی ضروری در هر خانه ماشین لباسشویی است. در شرایط اقتصادی و با توجه به قیمت‌ها، مقایسه انواع ماشین لباس‌شویی از نظر سطح کیفی و قیمت‌ها و انتخاب یک ماشین لباس‌شویی مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای خرید ماشین لباسشویی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت دلار، بیشتر افراد به خرید از برندهای تولید داخل روی آورده‌اند و یکی از راه‌های انتخاب از بین برندهای داخلی، بررسی پرفروشترین ماشین های لباسشویی است.

اگر شما هم به دنبال خرید پرطرفدارترین ماشین لباسشویی های ایرانی هستید، کاماپرس در این مطلب به معرفی انواع پرفروشترین ماشین های لباس‌شویی در محدوده قیمت‌های متفاوت می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

ماشین لباس شویی های تمام اتوماتیک

ماشین لباس‌شویی‌های تمام اتوماتیک معمولا قیمت بالاتری از مدل نیمه اتوماتیک آن دارند.

1. ماشین لباس‌شویی آبسال مدل Ren5207

یکی از ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک و پرفروش بازار مد REN5207 آبسال با قیمت حدودی پنج میلیون و 900 هزارتومان است. این مدل پنج کیلوگرم وزن دارد. کارکرد این ماشین لباس‌شویی بسیار آسان است و موتور آن قابلیت چرخش 700 دور در دقیقه را دارد. ضمنا طراحی آن به گونه‌ای است که با رتبه انرژی A+ میزان آب و برق مصرفی شما را بسیار کاهش می‌دهد. ضمنا گارانتی یک ساله آبسال را نیز دارا است.

2. ماشین لباس‌شویی پاکشوما 84406

اگر خانواده پرجمعیتی دارید و به دنبال یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا باشید، باید با پرداخت هزینه بیشتر به سراغ مدل‌های هشت یا نه کیلویی بروید. یک مدل پیشنهادی،  لباس‌شویی پاکشوما مدل 84406 است. این مدل در حال حاضر 11 میلیون و 890 هزار تومان قیمت دارد و قیمت آن در بازار تا 12 میلیون و 400 هزار تومان هم می‌رسد. وزن این مدل با 8 کیلوگرم قابلیت چرخش 1400 دور در دقیقه را دارد. رتبه انرژی در این ماشین لباس‌شویی A++ است و همچنین دارای انواع برنامه‌های شستشو است. ضمنا یکی از مزایای جالب این مدل امکان اضافه کردن لباس بعد از روشن کردن دستگاه است.

3. اسنوا مدل 84508

ماشین لباسشویی مدل 84508 با طرفیت 8 کیلوگرم یکی از محصولات خوب اسنووا است که در مقایسه با سایر مدل‌ها ظاهری شیک‌تر و زیباتر دارد که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه باشد. این مدل در حال حاضر در بازار تا 13 میلیون و 750 هزارتومان به فروش می‌رسد. رتبه انرژی در این محصول با وجود فناوری‌های به روز اسنوا به A+++ رسیده است. این ماشین لباس‌شویی 14 برنامه متنوع  و متناسب با جنس لباس‌‌ها برای شستشو دارد. ضمنا مجهز به سیستم حباب‌ساز Bubble Air می‌باشد. این ماشین‌لباس‌شویی از نظر کیفیت نزدیک‌ترین انتخاب به تولیدات معتبر خارجی است.

البته در حال حاضر برندهای ایکس‌ویژن، TCL ، دوو و جیپالس هم ماشین‌لباس‌شویی‌های پرفروشی را در بازار عرضه می‌کنند.

ماشین‌لباس شویی های نیمه اتوماتیک

قیمت بالای ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک معمولا مردم را به سمت خرید مدل‌های نیمه اتوماتیک دوقلو هدایت می‌کند. در بین مدل‌های نیمه اتوماتیک موجود در بازار دو مدل عرضه شده توسط پاکشوما طرفداران بیشتری دارد.

1. ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل 1564AJ

مدل دوقلوی پاکشوما 1564AJ با ظرفیت حدودی 15.5 کیلوگرم و قیمت تنها سه میلیون و 15 هزارتومان یکی از مدل‌های به شدت پرطرفدار در بازار محسوب می‌شود.

این مدل برخلاف سایر مدل‌ها از نوع در از بالا است. رتبه انرژی آن A است و دارای سه مدل برنامه شسشتشو است. همچنین این ماشین لباس‌شویی نیز امکان اضافه کردن لباس بعد از روشن شدن ماشین را دارد. بدنه آن از جنس پلاستیک و بسیار سبک است و مجهز به دو موتور قدرتمند شستشو و خشک کن است.

2. ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل 9654AJ

این مدل نیمه اتوماتیک پاکشوما نیز از نوع در از بالا است. این ماشین لباس‌شویی دوقلو نیز با کمی ظرفیت پایین‌تر از مدل قبلی، یعنی حدود 9 کیلوگرم دارای قیمت دو میلیون و 700 هزارتومان است. جنس بدنه  این محصول از پلاستیک دو لایه سبک است. همچنین به مانند مدل قبلی دارای پرزگیر و هدایت کننده آب هم هست. در سایر مشخصات دقیقا مشابه مدل 1564AJ است. ضمنا این مدل پروانه حباب ساز هم دارد.

مرتبط با : آبسالاسنواپاکشوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز