پرفروش ترین ماشین اصلاح مردانه در بازار چند؟

لست سکند

ماشین اصلاح ابزاری مناسب برای مرتب کردن موهای سر و صورت است که در انواع مختلفی در بازار قابل خریداری است. ارزان‌ترین ماشین اصلاح را می‌توان با قیمت حدود 200 هزار تومان تهیه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با جستجو در سایت دیجی‌کالا پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح بازار را معرفی و بررسی می‌کند.

ماشین اصلاح کیمی مدل 5017

این ماشین اصلاح چهار شانه مجزا با نمره‌های 3، 6، 9 و 12  دارد که بر روی تیغه قرار گرفته و امکان اصلاح یک‌دست موها را فراهم می‌کند. تیغه این دستگاه از جنس استیل ضدرنگ است. قیمت این محصول در دیجی‌کالا حدود 380 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

ماشین اصلاح کیمی مدل 5027

این دستگاه را می‌توان در 4 سرعت 5 هزار و 500، 6 هزار، 6 هزار و 500 و 7 هزار تنظیم کرد. صفحه نمایش ال‌ای‌دی بر روی ماشین اصلاح وضعیت تنظیمات و عملکرد دستگاه را نشان می‌دهد. قیمت این محصول 900 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

ماشین اصلاح وی جی آر 71

سه شانه همراه ماشین اصلاح وی جی آر است که با استفاده از آنها می‌توان موها را با طول 1، 2 و 3 میلی‌متر کوتاه کرد.  این ماشین از نوع شارژی بوده و شارژ شدن آن 5/1 ساعت طول می‌کشد. قیمت این ماشین اصلاح حدود 380 هزار تومان است.

ماشین اصلاح صورت کیمی 1949

این ماشین اصلاح را علاوه بر صورت، برای موهای سر نیز می‌توان استفاده کرد. باتری دستگاه هزار و 400 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و شارژ کردن آن 150 دقیقه زمان می‌برد. قیمت این مدل ماشین اصلاح کیمی حدود 880 هزار تومان است.

 

 

ماشین اصلاح وی تی 9

تیغه این ماشین اصلاح شارژی از جنس استیل ضدزنگ است. شانه‌های این ریش‌تراش 1، 2، 3، 4، و 5 میلی‌متری است. شارژ کردن این دستگاه بین دو تا سه ساعت زمان می‌برد. قیمت این محصول در سایت دیجی‌کالا 290 هزار تومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز