پرطرفدارترین کابینت برای آشپزخانه را از کجا پیدا کنیم؟

لست سکند

امروزه کابینت‌‌های آشپزخانه در طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی وجود دارند که هریک از آنها با جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند اما با وجود تنوع زیاد اینکه بدانیم پرطرفدارترین‌ها را از کجا تهیه کنیم بسیار مهم است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این روزها به دکوراتیو بودن آشپزخانه بیش ازپیش اهمیت داده می‌شود و با ورود طراحان خبره و متریال‌های متنوع انقلابی نوین در صنعت کابینت سازی بر پا شده است. در قدیم آشپزخانه‌ها کابین فلزی بودند اما امروزه با وجود جنس‌های مختلف از جمله چوب و ام دی اف که توانسته‌اند با متریال و ورقه‌های متعدد ادغام شوند و کابینتی زیبا و مجلل را تشکیل دهند. کاماپرس در این مطلب با معرفی کابینت آشپزخانه نوین کابین شما را با مزایا و انواع این کابینت‌ها آشنا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

نوین کابین با ۲۰ سال تجربه مستمر در طراحی، ساخت و اجرای انواع کابینت آشپزخانه شامل کابینت‌های کلاسیک، مدرن و نئو کلاسیک و همچنین دکوراسیون داخلی منزل، دکور های فروشگاهی و نمایشگاهی، درب داخلی ساختمان و با بهره‌گیری از زبده‌ترین ، طراحان دو بعدی و سه بعدی، باتجربه ترین کارشناسان ساخت و اجرا، استفاده از بهترین برندهای مواد اولیه مصرفی، برترین مشاوران فروش، نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه، متناسب‌ترین قیمت‌ها با رعایت اصل کیفیت و سرعت عمل بالا درطراحی، ساخت و نصب سفارشات در راستای ارائه خدمات مطلوب و مورد رضایت مشتریان فعالیت می‌کند.

این مجموعه خدمات خود را در داخل و خارج از کشور را به بهترین نحو ارائه می‌دهد. نقطه تمایز نوین کابین با دیگر شرکت‌ها که در این زمینه فعالیت دارند شامل وجود نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه دارای تمامی مدل های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک در کنار مشاوران با تجربه فروش که بهترین راهنمای شما هنگام خرید کابینت یا دکوراسیون داخلی است توانسته روز به روز خدمات بهتری که در شأن مشتریان نوین کابین ارائه دهد. در این راستا گارانتی سه الی پنج ساله تمام محصولات و خدمات پس از فروش مسئله‌ای است که نبود آن در زمینه کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل حس می‌شد که محقق شد تا نقطه تمایز دیگری میان نوین کابین و شرکت‌های مشابه ایجاد شود. شرکت نوین کابین در سال 1378 در شرق تهران احداث شد و از کارگاهی کوچک به کارخانه‌ای بزرگ که هر ساله در داخل و خارج کشور فعالیت‌های بی‌شماری دارد، تبدیل شد. نوین کابین با تکیه بر دانش مهندسین، ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحان و استادکاران با تجربه و زبده و پر تلاش خود توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را در میان مردم پیدا کند و به یکی از خوش ‌نام‌ترین و موفق‌ترین گروه‌های تولیدی کابینت آشپزخانه، صنعتی و آزمایشگاهی تبدیل شود. مجموعه نوین کابین در تاریخ ۲۰۱۷/۱۲/۲۲ مفتخر به دریافت گارانتی پشتیبان موسسه QS کشور سوییس برای تضمین کیفیت ساختاری کلیه محصولات تولیدی خود شد.

انتهای پیام

مرتبط با : نوین کابین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز