مالکان «ب ام و» خدمات تضمینی ضدکرونا دریافت می کنند

پرشیا خودرو نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش «ب ام و»  و «مینی»،  در ایران اعلام کرد: به منظور تضمین سلامت مشتریان در ایام قرنطینه کرونا، طرح سرویس خودروهای تحت پوشش این شرکت را بدون نیاز به مراجعه حضوری مالک به نمایندگی و با رعایت حداکثری موارد ایمنی ارائه می کند.

به گزارش کاماپرس به نقل از خودروکار، سرویس ویژه پرشیا خودرو با شعار « در خانه بمانید و به نمایندگی بروید» این امکان را برای مالکین خودروهای «ب ام و» و «مینی» فراهم کرده است که سرویس های دوره ای و تعمیرات لازم برای خودروی خود را بدون نیاز به حضور در نمایندگی شرکت پرشیا خودرو به پرسنل این شرکت بسپارند.

بر اساس این طرح، مالکان خودروهای«ب ام و» و «مینی»  می توانند تقاضای سرویس های دوره‌ای و یا تعمیرات خودرو خود را از طریق تلفن به اطلاع نمایندگی شرکت پرشیا خودرو برسانند و سایر مراحل توسط پرسنل شرکت پرشیا خودرو انجام می شود.

انتقال رایگان خودرو به تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو

آریاک سفر

در پی این اقدام، کارشناسان تعمیرگاه مرکزی پرشیا با هماهنگی مشتریان به همراه خودروبرهای ویژه، در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و به ارزیابی خودرو مطابق با چک لیست پذیرش و استانداردهای تعمیرگاه مرکزی و دستورالعمل‌های BMW آلمان و ارائه راهنمایی‌های لازم می‌پردازند. در صورت نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه مرکزی، این امر توسط کارشناسان تعمیرگاه مرکزی این شرکت به صورت رایگان انجام شده و خودرو پس از تعمیرات و سرویس‌های لازم، بار دیگر با خودروبر مخصوص به محل مورد نظر مشتری منتقل می‌شود.

در تمام این فرآیند، پروتکل‌های بهداشتی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مد نظر قرار دارد و علاوه بر تجهیزات بهداشتی شخصی برای پرسنل، خودرو نیز پیش از تحویل به مشتریان به طور کامل ضدعفونی می‌شود.

مالکان محصولات «ب‌ ام‌ و» و «مینی» می‌توانند برای بهره‌مندی از سرویس‌های جدید خدمات پس از فروش پرشیا خودرو با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۹۱داخلی ۱۵۰ و ۱۵۸تماس گرفته و یا به وبسایت پرشیا خودرو مراجعه کنند.

مرتبط با : پرشیا خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز