پرسودترین رمز ارز در پاییز 1401

لست سکند

ارز دیجیتال‌های مختلف در سال 2022 نوسانات زیادی را پشت سر گذاشتند. توجه به این نوسانات برای انتخاب و خرید و فروش رمزارز مناسب حائز اهمیت است. این موضوع از جنبه کاهش ضرر و زیان خریداران مورد توجه قرار دارد. بنابراین معامله گران بازار رمزارزها در ابتدای هر سال میلادی بهتر است به ارزهای دیجیتالی که طی سال گذشته عملکرد مناسبی از خود نشان دادند، توجه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا عملکرد رمزارزهای مختلف از طریق کندل‌های گوناگون مورد بررسی قرار می‌گیرد و جریان قیمت آن‌ها با سال‌های گذشته مقایسه می‌شود. این مسئله باعث می‌شود تا معامله گران در زمینه خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود موفق عمل کنند و متضرر نشوند. در ادامه این گزارش به منظور آشنایی بهتر خوانندگان و داشتن فرآیند معاملاتی بهتر در آغاز سال 2023،  تعدادی از سودده‌ترین ارزهای دیجیتال معرفی خواهند شد؛

رشد قابل توجه کرو دائو توکن

نیمه اول آبان ماه سال جاری توکن کرو دائو با رشد قیمتی قابل توجه توانست نظر بسیاری از معامله گران رمزارزها را به خود جلب کند. به گفته کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، یک شورت اسکوئیز از سوی نهنگ‌های بازار باعث شد تا این رمزارز رشد قیمت قابل توجهی داشته باشد. نهم آبان ماه حجم معاملات 24 ساعته و ارزش بازار توکن کرو به ترتیب 494 درصد و 46 درصد افزایش پیدا کرد. این ارز دیجیتال در تاریخ مذکور بالغ بر 45 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد و به پرسودترین دارایی رمزارزی در بین 100 ارز دیجیتال برتر بازار تبدیل شد.

رمزارز کرو دائو توکن بر مبنای اتریوم پایه گذاری شده و به عنوان یک بازارساز خودکار عمل می‌کند. کرو کارمزد کمی را برای مبادله توکن‌ها ارائه می‌دهد و مانند یک صرافی غیرمتمرکز است که کاربران را به صرافی‌هایی با بهترین کارمزد متصل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

دوج کوین؛ میم کوینی پرسود در پاییز امسال

نیمه اول آبان ماه سال جاری رمزارز دوج کوین به دلیل انتشار اخباری مربوط به تکمیل قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک، رشد قیمتی قابل توجهی پیدا کرد و به مشتریان خود سود رساند. این ارز دیجیتال در هفتم آبان ماه بالغ بر 15 درصد رشد قیمتی را ثبت کرد و یکی از پیشروهای بازار ارزهای دیجیتال در دومین ماه پاییز سال جاری بود.

دوج کوین یک ارز دیجیتال متن باز است که آن را به عنوان یک آلت کوین می‌شناسند. به نظر کاربران این ارز دیجیتال، رمزارز مذکور مشکل حرص و طمع کاربران را حل می‌کند و برای پاداش دادن اینترنتی و مواردی این چنینی مناسب است.

جهش قیمتی شیبا اینو در 24 ساعت

هفتم آبان سال جاری شیبا اینو نیز به دلیل تکمیل قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک، رشد قابل توجهی پیدا کرد. رشد قیمتی این رمزارز طی 24 ساعت روز هفتم آبان ماه بیشتر از 13 درصد گزارش شد. کارشناسان معتقدند، شیبا معمولا از حرکت قیمت دوج کوین پیروی می‌کند. همزمان با رشد قیمتی شیبا، تعداد هولدرهای این میم کوین محبوب هم به رکورد تاریخی جدیدی رسید و شش هزار کیف پول تازه به تعداد هولدرهای شیبا اضافه شد.

خرید و فروش رمزارز در سایت صرافی

ایرانی‌ها برای خرید و فروش ارز دیجیتال مذکور یا دیگر رمزارزها باید از طریق یک درگاه معتبر اقدام کنند. افرادی که مایل به خرید و فروش ارز دیجیتال هستند، می‌توانند به سایت صرافی مراجعه داشته باشند. کاربران صرافی قبل از خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارزی، کافی است به پرسودترین ارزهای دیجیتال 24 ساعت اخیر درج شده در این سایت توجه کنند و سپس معاملات خود را انجام دهند.

علاوه بر مورد مذکور، این سایت خدماتی مثل برگزاری جشنواره‌ها و اعطای جوایز متعدد، ارائه بستری امن برای معاملات رمزارزی، پشتیبانی 24 ساعته، کارمزدهای پله‌ای و … دارد. به دلیل ارائه همین نوع خدمات، بالغ بر 127 هزار نفر از طریق این سایت به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال می‌پردازند. تاکنون 2 میلیون و 508 هزار و 679 تراکنش رمزارزی در این سایت به ثبت رسیده است. تعداد سفارشات ثبت شده از طریق مجموعه صرافی نیز به 14 میلیون و 456 هزار و 110 مورد می‌رسد.

وبسایت صرافی از سال 1398 با هدف فراهم آوردن بستری امن و سریع فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون نیز انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز